Arquia Fundazioari buruzko albisteak

2014KO IV. ARQUIA/PRÓXIMA FOROA: EZAGUTU SARIDUNAK ETA DESKARGATU KATALOGOA

06 NOVIEMBRE 2014 / HURRENGOA

400 arkitekto ugari bildu ziren Manuel de Falla auditorioan sektorearen uneko eta etorkizuneko egoerari buruz eztabaidatzeko, edizio honetako katalogoa, zeinak aurkeztutako 670 lan baino gehiagotatik hautatutako 120 lan biltzen dituen, eta Arquia Próxima saria (15.000 euro) irabazi nahi zuten 29 lan finalisten xehetasunak ezagutzeko.

Ekitaldia zuzenean eta seinale irekian jarraitu ahal izan zen streaming bidez eta Twitter sare sozialean #arquiaforo hashtag-ak 2.000 txio inguru izan zituen 4 milioi inpaktu baino gehiago sortuz.

Laster grabaketa ikusi ahal izango da: hautatutako guztien esku hartzea, mahai ingurua, Alberto Campo Baeza arkitektoaren "Jo eta ke edertasunaren bila" hitzaldia, arquia/becas deialdi honetako gaiaren aurkezpena, "hegan egiteko dorre bat" Juan Domingo Santos arkitektoaren eskutik eta diplomen eta sarien entrega ikusi ahal izango dira bertan. Abisatuko dizuegu!

Eva Franch komisario nagusiak, Emilio Tuñón, Toni Gironès, Izaskun Chinchilla, Luis Úrculo eta Andrés Jaque arkitektoek osatutako epaimahaiak   lan hauek saritu zituen Arquia Próxima sariarekin: Analogical Smart Cities, Paradise Lost, Monu//Bench Project, From Olympic Games to Urban Games eta Social Alphabets / Alphabet Cities PKMN arkitekto taldeari.

Gainera, beste sari hauek ere banatu zituen:

Proiektu berriko lana saria Pau Sarquellaren Carnicería Germans Soler, lanari;

Interiorismo eta zaharberritze saria ELIIren (Carlos Palacios, Eva Gil, Uriel Fogué) Didomestic  lanari;

Kultura, ikerketa eta trebakuntza saria Guillermo López Ibáñez, Anna Puigjaner eta José Zabalaren Quaderns  lanari;

Hiria eta ex aequo lurraldea saria La Colen (Carles Baiges, Eliseu Arrufat) El Bloconze de Can Batlló lanari eta izen bera duen auzo elkartearen El Campo de Cebada lanari.

Beste sari hauek ere banatu ziren:

Iritziaren saria Foroan parte hartu zutenek botatutakoa:

El campo de cebadaren El campo de cebada lanari

Online botaketaren saria internautek gehien botatutako lanari

Carles Enrichen Casa patio en Gracia lanari

Epaimahaiak emandako Exaequo saria komunikazio onenari:

El campo de cebada

Historias de Ultratumba. La segunda vida de los pabellones de la Serpentine, Marina Oterorena

Beherago deskarga dezakezu epaimahaiaren akta

Katalogoaren PDFa HEMEN deskarga dezakezu