Arquia Fundazioari buruzko albisteak

Juan Navarro Baldeweg arquia/filmoteka atalean

26 NOVIEMBRE 2014 / FILMOTEKA

Madrilgo Arkitekto Elkargo Ofizialaren baimenari eta lankidetzari esker ikus daiteke ikus entzunezko hau arquia/filmoteka atalean.

Puerta de Toledo liburutegiari buruzko ikus entzunezkoa Juan Miguel Hernández León arkitektoaren aurkezpenarekin hasten da. Juan Navarro Baldeweg pertsona eta bere lana aurkezten dizkigu eta oinarri bat ezartzen du eraikina azaltzen hasi baino lehen.

Juan Navarro Baldewegek hirigintzako esku hartze zabalago baten barnean aurkezten du eraikina, Madrilgo Udalak 1982an Puerta de Toledo biribilgunea hirigintzaren eta arkitekturaren ikuspegitik berrantolatzeko egindako lehiaketaren emaitza, San Franciscoko Gran Viarekin lotzeko. Proposamen irabazleak zatitutako piezen sail bat planteatzen zuen, baina beste eskala batean geruza desberdinak bateratzen zituzten harremanak sortzen zituztenak.Multzoak perspektiba goratu eta Puerta de Toledo arku oroigarriaren oinarri gisa balio zuen, lehian sartu gabe. Proposamen hartatik, Juan Navarro Baldewegek Gizarte zerbitzuen zentroa eta liburutegia soilik eraiki zituen.

Ikusi hemen.

Un Zodíaco erakusketa gomendatzen dugu.Juan Navarro Baldeweg ICO museoan, 2015eko otsailaren 1era arte.