Arquia Fundazioari buruzko albisteak

Iñaki Uriarteren eta Unai Alonsoren Oda a la fábrica abandonada arquia/filmoteka atalean

10 JUNIO 2015 / FILMOTEKA

Pertsonen eta utzitako gune industrialen arteko harremanari dagokionez, sentimenduen giza transferentzia geroratu bat sortzen da. Bertan lan egiten zutenek espazio askea nahi zuten, ihes egin nahi zuten, eguneroko derrigorrezko liturgiaren konpromisoarekin hautsi nahi zuten. Orain, ekoizpena amaitu denean eta lantegia itxita dagoenean, sartzeko nahian tematzen gara, ezkutuan dauden balio berriak sumatu nahi ditugu, agian interpretatzeko inspirazio batek deabrututa.

Baztertutako iradokizunez betetako eszenatoki erraldoi horietan murgilduta sortzen da zentzumen haserrealdi bat irudimenetik sorkuntzara doazen kontakizun sutsuen bidez adierazita, eta espazioak denboran duen (des)kontzertu honekin amaitzen du, memoriaren ahotserako eta emozioen doinurako.

2011ko urtarrilaren eta 2012ko irailaren artean filmatu zen Barakaldo, Basauri, Durango, Sestao, Trapagaran, Ekai eta Martzilla udalerritako lantegietan eta industriaguneetan.

Ikus ezazu arquia/filmoteka atalean.

Iñaki Uriartek Deia egunkariko artikulu batean adierazten du zein izan zen ikus entzunezko hau egitearen helburua.