Arquia Fundazioari buruzko albisteak

25 urte arkitektura babesten

02 JULIO 2015 / FUNDAZIOA

Arquia Fundazioak 2015ean 25 urteko lan jarraitua ospatuko du, proposamen berritzaileak eskaintzeko eta modu adierazgarrian laguntzeko arkitekturaren zabalkundea eta arkitektoen eta arkitektura ikasleen jarduera bultzatzea eremuan.

Laguntzaileen ahaleginari esker, FQ webgunean sartuz egunero interesa erakusten duten 1.000 pertsonei eta gure jardueretan parte hartzen duten guztiei esker, Arquia Fundazioak bere helburuetan aurrera egin ahal izan du.

2009an sortu zen FQ komunitatea handituz joan da erregistratutako 15.000 pertsonetara iritsi arte.Arquia Fundazioak eskertu egin nahi die gure jarduerei jarraitzeagatik eta horiekiko erakutsitako konpromisoarengatik, hobetzen jarraitzeko indarra ematen digulako konfiantza eta interesa mantentzeko.

Arkitektura ikasleentzako eta arkitektoentzako ekintzak

1990az geroztik, Arquia Fundazioak lehiaketa programak antolatu ditu lan munduan sartzea bultzatzeko arquia/bekak atalean, lanbidearen lehen urteei aurre egin behar dietenen jarduera indartzeko arquia/próxima atalean, doktoretza tesi nagusiak dibulgatu ditu arquia/tesis atalean, eta Modulu profesionala abian jarrita, profil profesionalak sustatu ditu.

2015ean, Arquia Fundazioak bi ekintza ildo berri ireki ditu l enpresa-ekimenak bultzatzera bideratuta Ekintzailetza eta Berrikuntzako Bekak programaren bidez eta ikerketa proiektuak egiteko bultzada Ikerketa bekak programaren bidez eta arquia/bekak zabalduz Administrazio-bekekin. Laster, Lan-poltsa irekiko dugu Modulu profesionala atalean.

Arkitektura zabaltzeko ekintzak

Arquia Fundazioak arkitektura ezagutza zabaltzeko lana egiten du jarduera editorialaren bidez, ikus entzunezko eta argitalpen, arquia/documental, arquia/maestros, arquia/tesis,  arquia/temas, la cimbra eta e-temas bilduma desberdinen bidez.

2015ean, Arquia Fundazioak Arkitekturari buruzko Filmoteka eta Filmografia jarri ditu martxan, Arkitekturako eta hirigintzako ikus entzunezkoen ikerketa eta erreferentzia gunea.

FQ webgunea | FQ gizarte profilak | Arquia Fundazioaren bloga

Arquia Fundazioaren xedea FQ webgunea hedatzeko eta topaguneko plataforma gisa finkatzea da, arkitektura interesatzen zaienen eskura programak eta kultura proposamenak jarrita.

2014an, sare sozialen presentzia indartu zen Arkitekturari buruzko jarduerak zabaldu eta albiste garrantzitsuenen berri emateko eta Arquia Fundazioaren bloga abiatu zen, lanbidearen uneko kezkei buruzko pentsaera eta kritika egiteko gune bat eskaini asmoz.

Informa zaitez gure aurrerapenekin, webgunearen, sare sozialetako profilen eta, laster FQ buletinaren bidez.

Ezagutzen duzu FQn eskaintzen dugun guztia?

Arquia Fundazioan aurkituko gaituzu.