Arquia Fundazioari buruzko albisteak

2015eko CSCAE domina jaso du Arquia Fundazioak

25 SEPTIEMBRE 2015 / FUNDAZIOA

Espainiako Arkitektoen Elkargoen Goi Batzordeak CSCAE domina banatzen du 2010az geroztik, ohore izaera du eta lanbidearen eta Arkitekturaren interesak defendatzen pertsonek edo erakundeek egindako lana, beste meritu batzuen artean, aitortzeko sortu zen.

2015eko edizioan, Madrilgo Arkitekturako Goi Eskola Teknikoari, Bartzelonako Arkitekturako Goi Eskola Teknikoari, Arquitectura y Sociedad Fundazioari eta Arquia Fundazioari eman die CSCAE domina Batzordeak, arkitekturaren eta lanbidearen balio sozialak eta kulturalak bultzatzeko, zabaltzeko eta aurkezteko egindako lan estrategikoagatik.

Eskerrak eman nahi dizkiogu CSCAEri edizio honetako domina emateagatik.Arquia Fundazioarentzat ohorea da bereizgarri hori jasotzea arkitektura arloan halako izen handia duten erakundeekin batera.Arquia Fundazioak ere aitortu nahi die erakunde horiek arkitektura ekintzak indartzeko eta zabaltzeko egin duten ibilbidea eta ahalegina.Zorion beroenak erakunde horietako kide guztiei.