Arquia Fundazioari buruzko albisteak

Kontsultatu Arquia Fundazioaren webgunean dagoen Iberiar Penintsulako Docomomo erregistroa

09 OCTUBRE 2015 / FUNDAZIOA

DoCoMoMo Fundazioaren eta Arquia Fundazioaren arteko lankidetzari esker, Iberiar Penintsulako DoCoMoMo erregistroa kontsulta daiteke Arquia Fundazioan.

Iberiar Penintsulako DOCOMOMO Fundazioak asmo handiko proiektuak gauzatu du 1993az geroztik: XX. mendeko arkitektura ondare modernoko elementu nabarmenenak detektatzea. Lan horren emaitza dira Iberiar Penintsulako DOCOMOMO erregistroak, industriari, etxebizitzari eta ekipamenduei buruzkoak dira eta 1925etik 1965era egindako 1.144 lan biltzen eta dokumentatzen ditu modo xehean.FQ plataformako webgunearen bidez, Iberiar Penintsulako DOCOMOMO erregistroetan gehitutako lanak kontsulta daitezke, eta informazio hori DOCOMOMO Ibérico Fundazioaren datu basean osatu daiteke.

Arquia Fundazioaren DOCOMOMO atalean aurkituko dituzun lanen bilaketa errazteko eginbideak hauek dira:

Lanen galeriak Iberiar Penintsulako DOCOMOMO erregistroetan dauden eraikinen ausazko hautapena erakusten du.Web orrian sartu edo freskatzen den bakoitzean, galeria eguneratu egiten da eta azken hautapena erakusten du.

Lanen bilaketak Iberiar Penintsulako DOCOMOMO erregistroetan dauden eraikinen arteak bilaketak egiten uzten dizu, eraikinaren izenaren (jatorrizkoa edo oraingoa), jatorrizko erabileraren, egilearen edo kokapenaren arabera.

DOCOMOMO erregistroko lanak geokokatuta daude eta, beraz, bezeroak eraikinetatik abiatuta sortu nahi dituen ibilbide pertsonalizatuetan gehi ditzake.