Arquia Fundazioari buruzko albisteak

'ARQUIA/MAISUAK' bilduma eta 'BEKLEIDUNG. Los trajes de la arquitectura', lanak X BIAUN saritu dira

13 ABRIL 2016 / FUNDAZIOA

'ARQUIA/MAISUAK bilduma' eta 'BEKLEIDUNG. Los trajes de la arquitectura (BEKLEIDUNG, arkitekturaren jantziak)', lanak X BIAUn saritu dira. Halaber, finalistak izan dira: 'Escritos fundamentales ("Funtsezko idatziak"), Gottfried Semper. El fuego y su protección ("Sua eta bere babesa")' y  'Tras el Viaje de Oriente. Charles-Édouard Jeanneret - Le Corbusier' ("Mendebaldeko bidaiaren ondoren. Charles-Édouard Jeanneret - Le Corbusier")

Argitalpenen kategorian 160 liburu, 61 aldizkako argitalpen eta bestelako euskarrietako 25 argitalpen aurkeztu dira (bideoak). Lan sarituak, Portugalekoak, Espainiakoak, Perukoak, Argentinakoak eta Mexikokoak, argitaletxe akademiko eta independenteek egindakoak dira. Sariak beste bederatzi liburu ere bildu ditu finalista gisa.

Bestelako Euskarrien kategorian saritutako lana Arquia Fundazioaren arquia/maestros bilduma izan da, Rafael Moneo, Ricardo Bofill, Manuel Gallego, Oriol Bohigas eta Antonio Fernández Albari egindako elkarrizketengatik.

Informazio gehiago: