Arquia Fundazioari buruzko albisteak

ARQUIA FUNDAZIOAREN BLOGEKO KORRESPONTSAL BERRIAK

23 MAYO 2016 / FUNDAZIOA

Dagoeneko 15 korrespontsal berri ditugu Arquia Fundazioko blogean, horretarako abian jarritako I. deialdiari esker. Dokumentazioa jasotzeko epea 2016ko apirilaren 8an itxi zen, eta guztira 119 parte hartze egon ziren. Horietatik 8 deialditik kanpo geratu ziren, eskatutako anonimotasun baldintzak betetzen ez zituztelako.

Epaimahaiko kideek apirilaren 9a eta maiatzaren 9a bitarte (biak barne) kontsultatu ahal izan zituzten aurkeztutako artikuluak eta lineako bozketa modulu baten bidez bozkatu zituzten hautatutako 15 artikuluak, jarraian zehaztuta ageri direnak, alegia. Artikuluei dagokienez, aipagarria da 4 post proposamenen arteko koherentzia, baita hausnarketen garapen maila handia ere, egileek gaiak ongi ezagutzen dituztela eta edukia behar bezala dokumentatu dutela erakusten baitu.

Hautatuko 15 artikuluak honako hauek izan dira (ordena alfabetikoan):

1. Acabado inacabado: las arquitecturas que se miran de cerca (Amaitutako amaitugabea, gertutasunez elkar begiratzen duten arkitekturak), Jelena Prokopljevic  Bugarski

2.¿Acaso no es maravilloso? (Akaso ez al da zoragarria?), Raúl García García

3. Arquitecturas regladas. Elogio de la sistematización (Arkitektura arautuak. Sistematizazioaren goraipamena), Adrià Guardiet Llotge

4. Dime de qué escuela eres, y te diré que PFC tienes (Esan zein eskolakoa zaren eta karrera amaierako zein proiektu duzun esango dizut), Andrea Robles Carrasco

5. El día en que Le Corbusier visitó el Gimnasio Maravillas (Le Corbusierrek Maravillas gimnasioa ikusi zuen eguna), Alejandro Campos Uribe

6. El espacio es un producto industrial (Produktu industriala da espazioa), Ana Tovar García

7. El respeto de la profesión (Lanbidearekiko errespetua), Gloria Benito Aranzana

8. Eppur si adatta, Mario Fernández Cadenas

9. La (anunciada) muerte del papel: papel vs web [Paperaren heriotza (iragarria): papera vs. webgunea], Alex Duro

10. 'La Brutalidad de los Hechos' (Algunas notas desde Londres) ['Egintzen Basakera' (Ohar batzuk Londresetik)] , María Álvarez García

11. La nueva sostenibilidad en la arquitectura: la economía circular (Arkitekturako iraunkortasun berria: ekonomia zirkularra), Miren León Perfecto