Arquia Fundazioari buruzko albisteak

FICARQ - NAZIOARTEKO V. ZINEMA ETA ARKITEKTURA JAIALDIA - Santander - 2017ko uztailaren 4tik 8ra.

27 JUNIO 2017 / FUNDAZIOA

Oraindik lehiaketa honetan parte hartzeko garaiz zaude: Film laburren V. lehiaketa. Ezinbesteko fusioak (2017ko uztailaren 1era arte)

Arkitekturaren eta ingurunearen arteko elkarrizketan sakontzeko, konferentziak, arte-zuzendaritzako foro bat, arkitekturako eta ikus-entzunezko arteetako adituek egindako tailerrak, proiektuen aurkezpenak, zinemari eta arkitekturari buruzko liburuak eta erakusketa bat izango dira.

"...egitarau aberats eta erakargarri bat osatzen dute; hautaketa-batzordeko kideok biziki gomendatzen dugu", adierazi du Carmelo Romerok, hautaketa-batzordeko presidenteak.

Halaber, Film laburren V. lehiaketa. Ezinbesteko fusioak egingo da 2017ko uztailaren 1era arte, arkitekturarekin, ondare industrialarekin eta hirigintzarekin erlazionatutako minutu batetik beherako piezak aurkezteko. Parte hartzeko deialdia, bereziki, jaialdiaren edizio honetan gonbidatutako herrialdea den Norvegiako eta Espainiako arkitektura-unibertsitateei eta zinema- eta ikus-entzunezko ikasketen unibertsitateei eta eskolei dago zuzenduta. “...izaera sendoa du, oldarkorra, zorrotza; hainbat gai jorratzen ditu, eta kalitate tekniko eta artistiko izugarria du...”

Gerardo García-Ventosa, Arquia Fundazioaren zuzendariak, dokumentalak>filmatutako arkitekturak ataleko epaimahaikidea da.

Kontsultatu programa beherago.