Arquia Fundazioari buruzko albisteak

Burkina Fasoko Bissiga herrixkako eskola berria

13 NOVIEMBRE 2017 / FUNDAZIOA

2013an, Mugarik gabeko Arkitektoak erakundeak Burkina Fasoko Bissiga landa-eremuan eskola bat eraikitzeko eraikuntza-proiektua aurkeztu zion Arquia Bancari.Arquia Banka gogotsu gehitu zen xedea herrialdeko hezkuntza-azpiegiturak hobetzea zen, neska-mutilak lehen hezkuntzara hurbiltzea errazteko. Izan ere, eskolaratzeak bizi-baldintzak hobetzen dituelako eta ekonomia-garapen hobea ekartzen diolako herri guztiari.

Klima-baldintzak, eraikuntza geldiarazten zuten eurite handiko urteko aroarekin, eta herritarrek proiektuaren fase guztietan aktiboki parte hartzeko sentsibilizazio-lanak baldintzatu zuten obraren programazioa. Azkenean, 2017ko irailean, MGAk jakinarazi zigun amaitu zela eskola eta aktibo dagoela.

Lau urte hauetan, MGAren bidez, proiektuaren bilakaeraren eta Bissigako komunitateari ekarri dizkion onuren berri izan dugu.Eskolan 70 haurrek ikasten dute, hasierako aurreikuspen guztiak gaindituz, eskolak lortu duen presentziari esker, bilera-toki gisa erabiltzen delako eskolaz kanpoko orduetan, eta MGAen kontraparte-lanetarako eskolaratzea animatzeko.

Gure zorionik beroenak MGAri ekintzaren arrakastagatik eta eskerrak ematen dizkizuegu haren parte izateko aukera eman diguzuelako.