Arquia Fundazioari buruzko albisteak

Kontsultagai daude SUDOE erregistroaren ia 6.000 lan

22 NOVIEMBRE 2017 / FUNDAZIOA

Kontsultagai daude SUDOE erregistroaren ia 6.000 lan

XX. mendeko arkitektura Espainian, Gibraltarren eta Frantziako Akitania, Auvernia, Languedoc-Roussillon, Limousin, Midi-Pyrénées eta Poitou-Charentes eskualdeetan.

"XX. mendeko arkitektura Espainian, Gibraltarren eta Frantziako Akitania, Auvernia, Languedoc-Roussillon, Limousin, Midi-Pyrénées eta Poitou-Charentes eskualdeetan" proiektua lau erakunderen ekimenari esker hasi zen: Fundación Docomomo Ibérico, Arc en rêve centre d'architecture, Government of Gibraltar.Town Planning Section eta Fundació Mies van der Rohe eta gero, parte hartzailea elkartuak, Arquia Fundazioa eta Ordem dos Arquitectos de Portugal gehitu ziren.

Proiektuaren helburu nagusia da XX. mendeko ondare arkitektonikoaren inbentarioa egitea, bai Espainian, bi Gibraltarren eta Frantziako 'Sudoe' eremuko eskualdeetan, Europar Batasunak termino hori erabiltzen baitu iberiar penintsularen eta eskualde horien arteko lurraldea izendatzeko.

Europako Batzordearen Erkidegoko INTERREG III B Hego-ekialdea ekimenaren (SUDOE) 2004ko uztaileko bigarren proposamen deialdiaren barne onartu zen proiektua, hain zuzen ere Eskualde Garapeneko Europako Funtsaren (FEGEF) barne. Funtsen emakidari eta Fundació Mies van der Rohe, Fundación Docomomo eta Arquia Fundazioaren baterako finantzaketari esker, Internet bidez kontsulta daitekeen datu-base batean, CD-ROMa duen argitalpen batean eta erakusketa batean gauzatzen den proiektua garatzen da.

Arquia Fundazioak erabiltzaileei eskuragarri jartzen die 'Arch XX SUDOE Espainia' datu basean ageri den informazioa.