Arquia Fundazioari buruzko albisteak

Arquia Socialen Ikasleentzako Laguntzen II. deialdia

29 ENERO 2018 / FUNDAZIOA

Abiatu da Arquia Socialen Ikasleentzako Laguntzen II. deialdia, Arquia Bancaren ekimena dena eta Arquia Fundazioak kudeatzen duena, eta ikaslearen une horretako egoeraren ondorioz, ikasketak ordaindu ezin dituzten edo beharrizan bereziak dituzten pertsonek arkitektura-ikasketak hasi edo jarraitu ahal izatea da laguntza horien helburua

Matrikula ordaintzeko 500 euroko 50 laguntza emango zaizkie, berdintasunaren, merituen eta gaitasun-printzipioen baitan, arkitekto-titulua lortzeko balio duten unibertsitate-ikasketak egiten ari diren ikasleei, baldin eta Espainiako unibertsitate batean matrikulatuta badaude, beste laguntzarik jasotzen ez badute eta deialdiaren oinarrietan kontsulta daitezkeen eskakizunak betetzen badituzte.

Laguntzen esleipena modu automatikoan egingo da, lehentasun-ordenaren arabera. Lehentasun-ordena zehazteko, banan-banan aplikatutako koefiziente bat erabiliko da, eta deialdiaren oinarrietan ezarritako faktore hauen parametrizazioan oinarrituko da: faktore ekonomikoak, akademikoak eta pertsonalak. Aurreko edizioan baino handiagoak dira muga ekonomikoak.

Izen emateko, Arquia Bancaren webguneko Arquia Social atala erabili behar da, 2018ko martxoaren 2ko eguerdiko 12:00ak arte.

Programari edo izena emateko prozesuari buruzko zalantzarik izanez gero, jarri harremanetan Arquia Socialekin social@arquia.es helbidean.