Arquia Fundazioari buruzko albisteak

Sukalderik gabeko hiria - Anna Puigjanner Arquetipos-en 6. alean

28 MAYO 2018 / FUNDAZIOA

Anna Puigjaner (Bartzelona, 1980) Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) eskolako arkitektoa da eta MAIO estudioa inauguratu zuen (Maria Charneco, Alfredo Lérida eta Guillermo Lópezekin batera). MAIOn lan egiteaz gain, Bartzelonako Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV) eskolako irakaslea da, Quaderns d’Arquitectura i Urbanisme (2011-2016) aldizkariaren zuzendarietako bat izan da eta «TheWholeHoleHall» erakusketa-proiektuaren arduradunetako bat da (Moritz Küng, Curro Claret eta Guillermo Lópezekin batera). 2014an aurkeztu zuen La ciudad sin cocina doktoretza-tesia, gaur egun zabaltzen ari den ikerketa, 2016an Wheelright Prize saria jaso zuelako Harvard University-ren eskutik

Jorratzen diren alor eta gai kopurua handia dela eta, Annarekin egindako elkarrizketa Puigjanerren lanean oinarrizko diren lau ardatzen bidez artikulatzen da: ikerketa, irakasletza, edizioa eta arkitektura.

Elkarrizketa osoa ikusgai dago HEMEN