Arquia Fundazioari buruzko albisteak

Arquia Bancak eta Gurutze Gorriak lankidetza berritu dute

30 MAYO 2018 / FUNDAZIOA

Hitzarmenak suspertze-ibilbide laboral zehatz eta pertsonalizatu bat sustatzen du, enplegagarritasuna hobetzera bideratutako ekintzen bidez orientazio eta aholkularitza soziolaborala emanez.

Arquia Bancak, profesionalentzako kredituzko lankidetza-kaxak, Arquia Fundazioaren bidez, hitzarmena berritu du Espainiako Gurutze Gorriarekin, sektorean izandako krisiaren ondorioz diru-sarrera gutxiago dituzten arkitekturako profesionalei laguntza emateko.

Maiatzaren 15ean, Javier Navarrok, Arquia Bancaren presidenteak, eta Leopoldo Pérezek, Espainiako Gurutze Gorriaren idazkari nagusiak, lankidetza-berritu zuten laguntza zuzena eta pertsonalizatua emateko profesionalen gaitasuna hobetzeko eta bere moldaketa lan-eskaera berrietara, jarduera profesionalaren sektore berriak aurkitzeko xedez.

Arquia Fundazioak eta Espainiako Gurutze Gorriak sustatutako programa hau Gurutze Gorriaren Enplegu Planaren bidez gauzatuko da. Izan ere, erakunde hori enplegagarritasuna hobetu behar duten pertsonei laguntzen espezialistak dira, eta esperientzia zabala du lanean txertatzeko aukerak sustatzen dituzten programetan, emaitza positiboko indize handia izanik.

Programa gauzatzen den probintzia bakoitzean dagokion Arkitektoen Elkargoaren lankidetza sustatzen da.

Arquia Bancak, arkitekturako profesionalei laguntza emateko eta orokorrean duen konpromiso sozialaren testuinguruan, programaren kudeatzaile gisa jokatuko du Gurutze Gorriaren Enplegu Sailarekin elkarlanean. Azken horrek parte-hartzaileen berrorientazioa eta lan-munduratzea gauzatuko ditu.

Programaren jarduera-arloak lurralde nazional osoa hartuko du, nahiz eta edizio honetan Sevillan ezarriko den, Sevillako Arkitektoen Elkargo Ofizialarekin lankidetzan.2017an, proba egin zen Granadan, eta % 50eko okupazio ehunekoa lortu zen.

Haien ibilbide profesionala birbideratu behar duten eta aukera berrien bila ari diren arkitekturako sektoreko profesionala unibertsitate-tituludunei zuzenduta dago programa. Lehentasuna emango zaie 45 urtetik gorako eta iraupen luzeko langabezia-egoeran dauden profesionalei.