Arquia Fundazioari buruzko albisteak

Davoseko hitzarmena: eraikitako ingurunearen kalitatearen alde.

12 JUNIO 2018 / FUNDAZIOA
  • Davoseko hitzarmenak Baukultur - bizitzeko kultura izenarekin, eraikitako espazioaren kalitatea indartzeko beharra erreklamatzen du eta hiri-eraldaketen erdigunea bultzatzen, garatzen eta erdigunean jartzen duten politika publikoak bultzatzen ditu.
  • Aurkezpen-ekitaldian, Suitzako gobernuko ordezkariak, Hitzarmenaren bultzatzailea, Europako Arkitektoen Batzordeko presidentean eta erakunde profesionaletako beste ordezkari batzuek edukia azaldu dute, eta helburu gisa jarri dute Europan posizio komun bat definitzea eraikitako ingurunearen kalitatearen alde.
  • Hitzarmena sinatu dute Europar Batzordeak, Europako Kontseiluak, Europar Batasuneko Gobernu gehienek, kulturaren, arkitekturaren eta ondasunaren alorreko gobernuz kanpoko beste erakunde batzuek, besteak beste UNESCOk, EUROPA NOSTRAk, ICCROMek eta Europako Arkitektoen Kontseiluak.
  • Ekitaldiaren antolatzailea eta sustatzailea Espainiako Arkitekto Elkargoen Goi Kontseilua izan da eta Arquia Fundazioak babestu du.

Davoseko Hitzarmenari atxikitako erakundeak eta entitateak

• MADRILGO ERKIDEGOA
  • MADRILGO UDALA