Arquia Fundazioari buruzko albisteak

BERRAKTIBATZE PROFESIONALAREN PROGRAMA - 2018ko deialdi berria - Sevilla

20 JUNIO 2018 / FUNDAZIOA

Arquia Social-ek Sevillan gauzatuko den Profesionalak berraktibatzeko programaren 2018ko deialdia abiatu du.

Krisiak eragindako arkitekturako profesionales enplegagarritasuna hobetzeko diseinatutako laguntza-, orientazio- eta aholkularitza soziolaboralaren plan pertsonalizatu bat.

Krisi ekonomikoak gogor murriztu ditu sektoreko lan-aukerak, eta praktika profesionala beste arlo batzuetan gauzatzera birplanteatu behar da. Egoera horren erantzun gisa, Arquia Social-ek, Arquia Fundazioak kudeatutako Arquia Banca-ren ekimen batek, lana berraktibatzeko programa bat egin du, Gurutze Gorriaren lan-sailarekin eta Sevillako Arkitektoen Elkargoarekin elkarlanean.

Granadan egin zen lehen edizioaren esperientzia arrakastatsuaren ostean, bigarren edizioa jarriko da martxan Sevillako Arkitektoen Elkargo Ofizialarekin elkarlanean.

Zertan datza programa?

Programak zuzeneko laguntza pertsonalizatua eskaintzen du, banako eta taldeko saioen eta trebakuntza-jardueren bidez, arkitektura-profesionalen gaitasunak hobetzeko eta eskaera ekonomiko eta sozial berrietara moldatzeko, jarduera profesionaleko sektore berriak aurkitzeko xedez.

Nori zuzentzen zaio?

Haien ibilbide profesionala birbideratu behar duten eta aukera berrien bila ari diren arkitekturako sektoreko profesionala unibertsitate-tituludunei zuzenduta dago. Lehentasuna emango zaie 45 urtetik gorako eta iraupen luzeko langabezia-egoeran dauden profesionalei.

Nola sar daiteke Programan?

Programan sartzeko, programaren webgunean eskuragarri dagoen inprimakia deskargatu behar da (http://www.arquia.es/social/es/Personas/ProgramaActivacion), bete eta Arquia Social-era bidali behar da, eskatutako dokumentazioarekin eta gutun batean sartuta:

1. Posta bidez: Fundación Arquia (Arcs 8 Pral. 2 - 08002 Bartzelona)

2. Posta elektroniko bidez: social@arquia.es

3. Eskuz entregatuta: Sevillako Arquia bulegoko lehenengo solairuan (Pl. Cristo de Burgos, 28. -41003 Sevilla)

Arquia Social zuzenean jarriko da harremanetan eskaera egin duten guztiekin, programan onartu direla jakinarazteko.Izena emateko azken eguna 2018ko ekainaren 29a da.

Data horren ondoren, tokiren bat geratuz gero, eskaera egindako ordenan esleituko dira.

Arquia Social Arquia Fundazioak kudeatzen duen Arquia Bancaren (Caja de Arquitectos S. Coop. de Crédito) programa da

Informazio gehiago HEMEN