Arquia Fundazioari buruzko albisteak

Arquia eta Cáritasek familia ahulen etxebizitzak hobetzeko ekintza-programa zabaldu dute.

20 JUNIO 2018 / FUNDAZIOA

Arquia eta Cáritas-ek urteroko lankidetza-hitzarmenaren luzapena sinatu dute, ahulezia edo bazterketa-arriskuan dauden familien etxebizitzen baldintzak hobetzeko ahaleginak bateratuz.

Arquia Bancak, profesionalentzako kreditu-kooperatibaren kutxa, Arquia Social-en bidez, Arquia Fundazioak kudeatutako ekimena, urteroko hitzarmenaren luzapena sinatu du Espainiako Caritas-ekin etxebizitzak egokitzeko programa bat kudeatzeko, etxebizitza duin bat izateko pertsonek duten eskubidea babesteko xedez, bazterketa sozialaren arriskua duten edo behar bereziak dituzten familien etxeak hobetzeko programa baten bidez.

“Programa Cáritas gizarte-laguntzarako erakundearekin elkarlanean garatu da, eta baliabide urri dituzten familien etxebizitzen bizigarritasun-baldintzen edo etxebizitzetako irisgarritasuna hobetzeko dituzten beharrei erantzuna emateko, bizi-kalitatea hobetuz eta, era berean, familiaren dinamika eta garapen afektibo eta emozionala sustatuz etxebizitza duin baten bidez”, dio Arquiako presidente den Javier Navarrok.

Arquiak, gizarte-erantzukizunaren markoan eta arkitekturako profesionalei babesa emate aldera, programaren kudeatzaile gisa jardungo du Cáritas-ekin elkarlanean, zeinak hautatuko dituen barruti bakoitzeko familiak Elizbarrutietako Cáritas desberdinen bidez

Programaren ekintza-arloak lurralde nazional guztia hartuko du barne, nahiz eta lehen fasean, batez ere probintzia hauetan garatuko den: Sevilla, Las Palmas, Cadiz, Granada, Kordoba, Valladolid, Albacete, Salamanca, Valentzia eta Huelva, Espainiako beste txoko batean sor litekeen ekimenik baztertu gabe.

Hitzarmen honek bazterketa soziala jasateko arriskuan dauden familien edo norbanakoen etxebizitzak egokitzeko beharrezko obren kostu zuzena ordaintzera bideratutako urteko poltsa ekonomiko bat aurreikusten da, eta diru-sarrera gutxi dituzten baina halako lanetan aritu diren arkitektoen hautapena lehenesten da.

Hitzarmen honetan biltzen diren ekintzak bizi-baldintza duin batzuk bermatzera bideratutakoak dira, hala nola, sukaldea eta bainugela, hornikuntza-instalazioak, ur-bero sanitarioa lortzeko gailu zehaztek, minusbaliatu eta hirugarren adinekoen behar bereziak estaltzera bideratutakoak, hezetasunak, izurriteen kontrola eta itxituren hobekuntza.