Arquia Fundazioari buruzko albisteak

VI. ARQUIA/GERTU JAIALDIA: PRAKTIKA ESANGURATSUAK - 2018ko urriaren 17 eta 18 - MATADEROKO IRAKURLEAREN ETXEKO auditorioa

17 JULIO 2018 / HURRENGOA

Biurteko honen goiburua PRAKTIKA ESANGURATSUAK izan da eta komisarioak Espainiako arkitekturaren nazioarteko arrakastak eragindako paradoxari buruz hausnartzera gonbidatzen zaitu (2017ko Pritzker saria, Veneziako Biurteko Urrezko Lehoia, Espainiako arkitektoen liderra izan da nazioarteko azterketetan, baita punta-puntako Arkitektura Eskoletako irakasle gisa) ez baitagokio azken urteetako ekoizpen arkitektonikoaren bolumenari, baina inoiz baino lan garrantzitsuagoa islatzen du.

Arkitektura nazional gaztearekin dugun zitan, parte hartzaile hauek izango ditugu, besteak beste:

Iñaki Carnicero, biurtekoaren komisarioa, eta epaimahaia honela osatuko da:Pilar Díaz de Paisaje Transversal parte-hartzaileen ordezkari gisa, Héctor Fernández Elorza, erdialdeko ordezkari gisa, Iñigo García de VAUMM, iparraldeko ordezkari gisa, María González de Sol89, hegoaldeko ordezkari gisa. Montserrat Nogués, Arquia Fundazioko patroia eta ordezkaria; Anna Puigjaner (MAIO), Levantealdeko ordezkaria.

Ekitaldia mahai-inguru hauetan egituratuko da: Testuinguruaren ideia berriro definitzea, Txikiaren handitasuna, Gatazka abagune gisa eta Pentsamendu operatiboa; moderatzaile-lanetan jardungo dute, hurrenez hurren, Ángel Martínez García-Posada, Jacobo García-Germán, José Juan Barba eta Silvia Colmenares.

Biurteko honetan hautatutako 24 lanen egileek ere parte hartuko dute:

deAbajoGarcía, Adrià Escolano, Estudio rellam, Juan Miguel Martínez, Nua Arquitectures, Serrano + Baquero, Rosa Gallardo, Gonzalo Gutiérrez, Joel Padrosa, Ander Rodríguez, Carmen Torres, Arqbag, Arquimaña, Arquitectura Expandida, Cornago & Sánchez, Eeestudio + Zuloark, After Belonging Agency, José Aragüez, Arquitectura a Contrapelo, Bartlebooth, Nomad Garden, Vilaplana & Vilaplana.

Programa osoa deskarga dezakezu hemen.

Aurten berritasun gisa, JAIALDIAREN ARKITEKTURA DISEINATZEKO DEIALDIA ireki dugu.  Parte hartu nahi baduzu, beherago deskarga ditzakezu lehiaketaren oinarriak.

Laster emango dugu urriaren 17rako, asteazkena, aurreikusitako IBILALDI ARKITEKTONIKOARI buruzko informazioa, eta arkitekto ezagunen presentzia izango dugu, hala nola Andreia García, Pedro Hernández, Gonzalo Herrero Delicado eta Pola Mora.

Amaiera gisa hitzaldia izango dugu Eduardo Souto de Mourarekin (arquia/bekak programaren XIX. deialdiko epaimahaia) eta Carrilho de Graçarekin XX. deialdiko epaimahai bakarra, eta ekitaldi horren gaia aurkeztuko du.

Azkenik, ekitaldia bekak entregatzeko ekitaldiarekin eta sari-banaketarekin amaituko da: Sareko botazioa, Iritzia eta Komunikazioa baita arquia/berrikuntza saria, 3.000 eurokoa eta arquia/gertu saria, 15.000 eurokoa.

Informazio guztia HEMEN