Arquia Fundazioari buruzko albisteak

Arquia Banca, Fundación Arquia y Cruz Roja amplían el programa de Reactivación Profesional en Sevilla

01 ABRIL 2019 / FUNDAZIOA

El programa se basa en la definición de un itinerario personalizado y orientado hacia un objetivo profesional

Piedras viejas, casa nueva.

12 FEBRERO 2019 / FUNDAZIOA

Artículo por Emilio Tuñón en el Blog de Fundación Arquia

III Convocatoria de ayudas al Estudiante de Arquitectura Arquia Social

08 ENERO 2019 / FUNDAZIOA

50 ayudas a la matrícula. Inscripción abierta hasta el 1 de marzo de 2019.

ARQUIA/SOCIAL JOSTAILUA DISEINATZEKO LEHEN DEIALDIAREN EMAITZAK

09 JULIO 2018 / FUNDAZIOA

Sormena eta kalitatea nabarmentzen dira aurkeztutako 47 proposamenetan.

BERRAKTIBATZE PROFESIONALAREN PROGRAMA - 2018ko deialdi berria - Sevilla

20 JUNIO 2018 / FUNDAZIOA

Krisiak eragindako arkitekturako profesionales enplegagarritasuna hobetzeko diseinatutako laguntza-, orientazio- eta aholkularitza soziolaboralaren plan pertsonalizatu bat.

Arquia eta Cáritasek familia ahulen etxebizitzak hobetzeko ekintza-programa zabaldu dute.

20 JUNIO 2018 / FUNDAZIOA

Programaren ekintza-arloak lurralde nazional guztia hartuko du barne, nahiz eta lehen fasean, batez ere probintzia hauetan garatuko den: Sevilla, Las Palmas, Cadiz, Granada, Kordoba, Valladolid, Albacete, Salamanca, Valentzia eta Huelva, Espainiako beste txoko batean sor litekeen ekimenik baztertu gabe.

Davoseko hitzarmena: eraikitako ingurunearen kalitatearen alde.

12 JUNIO 2018 / FUNDAZIOA

Arquia Fundazioa kultura-, arkitektura- eta ondore-arloko beste erakunde batzuekin batera, Madrilen bildu da hitzarmena besteko eta atxikimendua erakusteko.