• Páginas:
  • <<
  • >>

Arquia Fundazioari buruzko albisteak

XII. ESPAINIAKO ARKITEKTURA ETA HIRIGINTZA BIURTEKOAREN 2013 SARIAK - Inflexión/Turning Point -

28 JUNIO 2013 / FUNDAZIOA

2013ko XII. Espainiako Arkitektura eta Hirigintza Biurteko Espainiarraren epaimahaiak 15 proposamen saritu ditu eta 27 lan eta proiektu aitortu ditu finalista gisa.

Dokumentala DVDn eta liburua: arquia/documental 26. MIES VAN DER ROHE

14 JUNIO 2013 / IKUS ENTZUNEZKOAK

Arquia/documental bildumak bere 26. bolumenaren dokumentala aurkeztu du: Michael Blackwood zuzendariaren MIES dokumentala (Estatu Batuak, 1986-56'), arkitektoaren biografoa den Franz Schulze-n narrazioarekin.

FAD 2013 Sariak: arquia/tesis 36 "El plan Poché", FAD 2013 Pentsamendu eta Kritika Saria, eta La Cimbra 10 "La arquitectura como arte impuro", finalista.

03 JUNIO 2013 / ARGITALPENAK

Epaimahaiak FAD 2013 Pentsamendu eta Kritikari Saria eman dio arquia/tesis bildumako Raúl Castellanos Gómezen "Plan Poché" lanari, beste bi argitalpenekin batera, eta finalista gisa goraipatu du La Cimbra bildumako Antón Capitelen "La arquitectura como arte impuro" lana, beste lau lanekin batera. Bi argitalpenak Caja de Arquitectos Fundazioak editatu ditu.

IX. arquia/tesis Deialdia laster amaituko da

30 MAYO 2013 / TESIA

Gogoan izan tesi lehiaketan izena emateko epea 2013ko ekainaren 12an amaitzen dela. Kontsultatu parte hartzeko oinarriak oraingo edizioko orrian: http://fundacion.arquia.es/es/concursotesis/Convocatoria/2013

arquia/documental bildumaren 24. dokumentalaren aurkezpena: "ÁLVARO SIZA. Transformando la realidad" COAM elkargoan.

08 MAYO 2013 / IKUS ENTZUNEZKOAK

Arquitectura COAM Fundazioak eta Caja de Arquitectos Fundazioak “ÁLVARO SIZA. Transformando la realidad” dokumentala aurkezten dute, Michael Blackwood zuzendariarena, LASEDE COAM eraikineko ekitaldi aretoan (Calle Hortaleza, 63, Madril).

Deskargatu doan arquia/tesis 14: "Cornelis van Eesteren. La experiencia de Amsterdam" Julián Galindo González.

08 MAYO 2013 / ARGITALPENAK

Fundazioaren webgunean erregistratutako erabiltzaileek dagoeneko doan deskargatu eta ikus dezakete PDF formatuan arquia/tesis 14. argitalpena: "Cornelis van Eesteren. La experiencia de Amsterdam" Julián Galindo Gonzálezena, Fundazioak 2003. urtean editatua.

Dokumentala DVDn eta liburua: arquia/documental 25. BUCKMINSTER FULLER

23 ABRIL 2013 / IKUS ENTZUNEZKOAK

Arquia/documental bildumak bere 25. bolumenaren dokumentala aurkeztu du: EL MUNDO DE FULLER, Robert Snyder Hollywoodeko Arteen eta Zinema Zientzien Akademiaren eskutik hainbat Oscar sari jaso dituen zuzendariarena.

Oportunidad!! Selección de Libros de la Fundación Caja de Arquitectos a 5€. (Hasta 30 de Abril de 2013) CONSULTA AQUÍ LOS LIBROS QUE SE HAN AGOTADO!

15 ABRIL 2013 / ARGITALPENAK

AGOTADOS: 'La Caja Mágica. Cuerpo y escena' de Federico Quesada, 'Rafael Aburto, arquitecto' de Iñaki Bergera, 'Arquitectura del Sur de Marruecos' de Vicent Soriano Alfaro.

Consigue una selección de publicaciones de la Fundación Caja de Arquitectos a 5€ hasta agotar existencias.

Hasta el 30 de abril de 2013. OFERTA FINALIZADA.

Ireki egin da IX. Arkitektura Tesien biurteko lehiaketaren deialdi berria.

05 ABRIL 2013 / TESIA

Eskatutako dokumentazioa lortzeko epea 2013ko apirilaren 11n hasiko da eta 2013ko ekainaren 12an amaitu da.

XII. Espainiako Arkitektura eta Hirigintza Biurtekoa INFLEXIÓN / TURNING POINT

03 ABRIL 2013 / FUNDAZIOA

Sustapen Ministerioak, Arkitektura, Etxebizitza eta Lurzoru Zuzendaritzaren bidez, Espainiako Arkitekto Elkargoen Goi Kontseiluaren (CSCAE) eta Caja de Arquitectos Fundazioaren laguntzarekin, abian jarri du 2011-2012 aldirako XII. Espainiako Arkitektura eta Hirigintza Biurtekoa.