arquia/filmoteka programari buruzko albisteak

Max Bill - Etorkizuneko klasiko bat arquia/filmoteka atalean

20 AGOSTO 2014 / FILMOTEKA

Aste honetan, Max Bill arkitektoari buruzko ikus entzunezkoa proposatzen dugu. Bauhaus korronteko hogeita hamarreko hamarkadako belaunaldian nabarmendutako arkitekto suitzarra da. Mondrian, Van Doesburg, Moholy-Nagy eta Vantongerloo arkitektoek definitutako korronte arrazionalistei jarraipena eman zien belaunaldiak. Arkitekto polifazetikoa zen, eta margolaria, eskulturagilea, teorikoa, irakaslea, diseinatzailea eta, batzuetan, politikaria ere izan zen.

Dokumentalaren ardatzak artea, estetika eta politika dira. Max Bill Bauhauseko sortzaileen artean, bera izan zen korronteari estuen heldu ziona, hala nola faxismoaren aurkako jarrera nabarmenena izan zuen. Margolaritza, eskultura eta arkitekturan egin zituen lan guztien oinarrian gizarte erantzukizuna eta ingurumen kontzientzia daude, gauzak zer diren, egun ahotik ahora dabiltzan kontzeptuak direnak.

arquia/filmoteka atalean ikus dezakezu dokumentala.

ETSAB unibertsitateko Arkitektura Proiektuen Sailaren DPA aldizkari apartak egindako Max Billi buruzko ale berezi baterako esteka erantsi dugu hemen.