Gune pribatua

Erregistratu Fundazioan

Erregistratu Fundazioko erabiltzaile gisa erabiltzaile-profil desberdinetan; arkitekto, ikasle edo bestelako gisa egin dezakezu.

Erabiltzailea (arkitektoa)
Arkitekto gisa erregistratutako erabiltzaileentzako irekita dauden deialdi eta lehiaketetan parte hartzeko aukera, eta FQk profilaren arabera eskaintzen dituen zerbitzu desberdinetara sartzeko aukera.

Erabiltzailea (ikaslea)
Ikasle gisa erregistratutako erabiltzaileentzako irekita dauden deialdi eta lehiaketetan parte hartzeko aukera, eta FQk profilaren arabera eskaintzen dituen zerbitzu desberdinetara sartzeko aukera.

Erabiltzailea (bestelakoak)
FQk eskaintzen dituen zerbitzu batzuk erabiltzeko aukera.

ETA, GAINERA:

Arquia Fundazioak eskaintzen dituen programa kulturaletako deialdi desberdinetan parte hartu ahal izango duzu (profilen arabera).

arquia/próxima programako lan edo obrak eta/edo arquia/bekak programako deialdian aurkeztutako proiektuak komentatu eta bozkatu ahal izango dituzu, eta bai lagun bati bidali ere.

Fundazioko edizioak erosi ahalko dituzu, izan liburuak zein dokumentalak.

Programa kultural desberdinetako deialdietako izen-ematearen eta/edo partaidetzaren egoera kontsultatu ahal izango duzu, Fundazioarekin modu zuzen eta pertsonalizatuan komunikatuz.

Zure profileko datuak aldatu eta eguneratu ahalko dituzu.

Zure proiektuak Fundazioko beste erabiltzaile batzuekin partekatu ahalko dituzu, eta baita facebook, twitter, youtube, edo bestelako sare sozialetan ere.

Fundazioaren katalogotik kanpo gelditu diren argitalpenak deskargatu ahalko dituzu (pdf formatuan).

Arquiako iritzi-foroko sailetan parte hartu ahalko duzu.

Filmotekako piezak ikusteko doako lineako zerbitzura sartu ahal izango duzu (streaming bidez), gailu hauetako edozeinetatik: iOs (Mac, iPad, iPhone) edo Android (PC, tablet, smartphone).

Arkitekturako ikasle eta profesionalen komunitate honetan parte egiteko gonbita egin nahi dizugu, eta bertan eskaintzen dizkizugun zerbitzu anitzen bitartez aktiboki parte hartzeko. Bilakaera etengabean dago plataforma, beraz, egon adi datozen eguneratzeei, zerbitzu eta programa berri garrantzitsuak iritsiko baitira.

Erregistratu Fundazioan

Erregistratu Fundazioko erabiltzaile gisa, erabiltzaile-profil desberdinetan