Fase 3: Resultados

Galería de concurso arquia / becas

Verbo de arquia / becas

O obxectivo das bolsas é dar aos candidatos a posibilidade de complementaren mediante prácticas profesionais os coñecementos adquiridos durante a súa formación, así como contribuír ao achegamento entre os eidos profesional e académico facilitando o acceso dos beneficiarios a cualificados estudios europeos de arquitectura.
Así mesmo, o programa fomenta a mobilidade dentro de Europa, ao entendela como un factor enriquecedor do desenvolvemento persoal. A práctica realizarase obrigatoriamente nun estudio de arquitectura situado nunha comunidade autónoma distinta da de residencia ou estudos do bolseiro.

Novas arquia / becas

ASIGNACIÓN FINAL BOLSAS PRÁCTICAS PROFESIONAIS 2018

10 JULIO 2018 / BOLSAS

Realizouse a adxudicación de 24 bolsas para a realización de prácticas profesionais en estudios europeos de Arquitectura, de 1 bolsa para a realización de prácticas de xestión cultural na Fundación Arquia, e de 2 bolsas para a realización de prácticas profesionais na Fundación Metrópoli.

A adxudicación das 3 bolsas para a realización de prácticas profesionais na Administración pública está pendente da sinatura do convenio co Ministerio de Fomento.

ÚLTIMOS DÍAS - CIERRE CONVOCATORIA BECAS DE PRÁCTICAS PROFESIONALES 2018

24 ABRIL 2018 / BOLSAS

Fecha límite: lunes 30 de abril  de 2018 a las 12 del mediodía.

XIX CONVOCATORIA BECAS PRACTICAS PROFESIONALES 2018

31 ENERO 2018 / BOLSAS

Más becas y nuevos destinos. Ya puedes inscribirte.

24 becas en estudios europeos de Arquitectura, 3 becas  en la Administración Pública2 becas en la Fundación Metrópoli1 beca  de gestión cultural en la Fundación Arquia.

AIRES MATEUS Y EDUARDO SOUTO DE MOURA en la XVIII ceremonia entrega de Becas de FUNDACIÓN ARQUIA

13 OCTUBRE 2017 / BOLSAS

El prestigioso arquitecto portugués Manuel Aires Mateus, referente de la arquitectura actual, expondrá su obra reciente en una conferencia magistral titulada ‘PROYECTO – REFLEXIÓN’ organizada por la Fundación Arquia.