Bolsas Arquia en emprendemento e innovación

Verbo de arquia / emprendimiento arquitectura

La Fundación Arquia, en colaboración con Factoría Cultural / Vivero de Industrias Creativas en Matadero Madrid, convoca 1 Beca de Emprendimiento e Innovación destinada al desarrollo de un proyecto de negocio en cualquiera de los campos de la profesión de arquitecto, con el fin de fomentar y apoyar la creación de iniciativas empresariales e impulsar la innovación en los ámbitos relacionados con la Arquitectura, favoreciendo así, la creación de puestos de trabajo.

Novas arquia / emprendimiento

III Convocatoria de la Beca de Emprendimiento Social 2019 – Fecha límite 31 de mayo de 2019

25 MARZO 2019 / EMPRENDEMENTO

Buscamos personas que quieran mejorar el mundo. ¿Eres una de ellas?

V Convocatoria Beca de Emprendimiento e Innovación en Arquitectura 2019

30 ENERO 2019 / EMPRENDEMENTO

Inscripciones hasta el 1 de Abril de 2019 a las 12h del mediodía

ASIGNACIÓN IV BOLSA DE EMPRENDEMENTO E INNOVACIÓN EN ARQUITECTURA 2018

11 JULIO 2018 / EMPRENDEMENTO

Realizouse a adxudicación da IV Bolsa de Emprendemento e Innovación en Arquitectura, convocada pola Fundación Arquia en colaboración con Factoría Cultural / viveiro de industrias creativas en Matadero Madrid, para o desenvolvemento dun proxecto de negocio en calquera dos campos da profesión de arquitecto.

2.ª convocatoria da Bolsa en Emprendemento Social

11 MAYO 2018 / EMPRENDEMENTO

Data límite de inscrición: 29 de xuño de 2018 ás 12.00 do mediodía

Asignación da 1.ª Bolsa de Emprendemento Social 2017

24 OCTUBRE 2017 / EMPRENDEMENTO

O proxecto Enersite, do arquitecto Javier Fernández Ponce, recibiu o premio da 1.ª convocatoria da Bolsa en Emprendemento Social 2017.

I Convocatoria da Bolsa de Emprendemento Social 2017. Data límite: 30 de xuño de 2017

20 ABRIL 2017 / EMPRENDEMENTO

Estamos á procura de persoas que queiran mellorar o mundo... Es unha delas?