Galería concurso arquia/investigación

Verbo de arquia/investigación

A Fundación Arquia, en colaboración coa Real Academia de Belas Artes de San Fernando, pon en marcha o programa Bolsas Arquia en Investigación co fin de crear as condicións e facilitar os medios para impulsar a realización de proxectos de investigación levados a cabo por arquitectos.

Novas de arquia/investigación

ASIGNACIÓN BECA DE INVESTIGACIÓN EN NUEVA YORK 2018

10 JULIO 2018 / INVESTIGACIÓN

Se ha realizado la adjudicación de  la IV Beca de Investigación, convocada por la Fundación Arquia, en colaboración con la Real Academia de Bellas Artes de San Fernando para el desarrollo de un proyecto de investigación en la ciudad de Nueva York.

PECHE CONVOCATORIA – NOVA DATA LÍMITE: 3 ABRIL 2018

15 MARZO 2018 / INVESTIGACIÓN

Lembramos que o prazo de admisión de solicitudes da bolsa de Investigación 2018 destinada ao desenvolvemento dun proxecto de investigación no ámbito da Arquitectura nunha institución académica de recoñecido prestixio de Nova Yorkremata o día martes 3 de abril de 2018 ás 12 do mediodía.

IV CONVOCATORIA BECA DE INVESTIGACIÓN EN NUEVA YORK

30 ENERO 2018 / INVESTIGACIÓN

Inscripciones hasta el 2 de abril de 2018 a las 12h del mediodía

ACTO DE ENTREGA III BOLSA DE INVESTIGACIÓN EN NOVA YORK 2017

06 JULIO 2017 / INVESTIGACIÓN

A III convocatoria da Bolsa de Investigación en Nova York 2017, promovida pola Fundación Arquia e a Real Academia de Belas Artes de San Fernando, pechouse o 5 de maio de 2017, após recibir un total de trinta e cinco proxectos de investigación. O mércores 5 de xullo tivo lugar o acto de entrega da bolsa á arquitecta Ángela Juarranz Serrano.

ACTO DE ENTREGA II BOLSA DE INVESTIGACIÓN EN NOVA IORQUE 2016

09 SEPTIEMBRE 2016 / INVESTIGACIÓN

O xoves día 8 de setembro de 2016 tivo lugar o acto de entrega da II Bolsa de Investigación en Nova Iorque promovida pola Fundación Arquia e a Real Academia de Belas Artes de San Fernando.

Acto de entrega I Bolsa Arquia/ Real Academia de Belas Artes de San Fernando en Investigación 2015

03 JULIO 2015 / INVESTIGACIÓN

O pasado xoves 2 de xullo tivo lugar o acto de entrega da I Bolsa Arquia / Real Academia de Belas Artes de San Fernando de Investigación en Nova Iorque 2015.