Edicións anteriores

Convocatoria 2018

La Fundación Arquia, en colaboración con la Real Academia de Bellas Artes de San Fernando, convoca una beca para el desarrollo de un proyecto de investigación a realizar en un centro académico de reconocido prestigio en Nueva York, con el fin de crear las condiciones y facilitar los medios para impulsar la investigación en el ámbito de la Arquitectura.

• Proxectos de investigación: 41
  • Mencións: 4
Convocatoria 2017

A Fundación Arquia, en colaboración coa Real Academia de Belas Artes de San Fernando, desenvolve a terceira edición da bolsa para o desenvolvemento dun proxecto de investigación para realizar nun centro académico de recoñecido prestixio en Nova York co fin de crear as condicións e facilitar os medios para impulsar os proxectos de investigación dentro do eido da arquitectura.

• Proxectos de investigación: 35
  • Mencións: 4
Convocatoria 2016

A Fundación Arquia, en colaboración coa Real Academia de Belas Artes de San Fernando, convoca unha bolsa para o desenvolvemento dun proxecto de investigación para realizar nun centro académico de recoñecido prestixio en Nova York co fin de crear as condicións e facilitar os medios para impulsar a investigación no ámbito da arquitectura.

• Proxectos de investigación: 64
  • Mencións: 3
Convocatoria 2015

A Fundación Arquia, en colaboración coa Real Academia de Belas Artes de San Fernando, pon en marcha o programa Bolsas Arquia en Investigación co fin de crear as condicións e facilitar os medios para impulsar a realización de proxectos de investigación levados a cabo por arquitectos.

• Proxectos de investigación: 128
  • Mencións: 1