• Páginas:

novas arquia/investigación

ASIGNACIÓN BOLSA DE INVESTIGACIÓN EN NOVA IORQUE 2018

10 JULIO 2018 / INVESTIGACIÓN

Realizouse a adxudicación da IV Bolsa de Investigación, convocada pola Fundación Arquia en colaboración coa Real Academia de Belas Artes de San Fernando, para o desenvolvemento dun proxecto de investigación na cidade de Nova York.

PECHE CONVOCATORIA – NOVA DATA LÍMITE: 3 ABRIL 2018

15 MARZO 2018 / INVESTIGACIÓN

Lembramos que o prazo de admisión de solicitudes da bolsa de Investigación 2018 destinada ao desenvolvemento dun proxecto de investigación no ámbito da Arquitectura nunha institución académica de recoñecido prestixio de Nova Yorkremata o día martes 3 de abril de 2018 ás 12 do mediodía.

IV CONVOCATORIA BECA DE INVESTIGACIÓN EN NUEVA YORK

30 ENERO 2018 / INVESTIGACIÓN

Inscripciones hasta el 2 de abril de 2018 a las 12h del mediodía

ACTO DE ENTREGA III BOLSA DE INVESTIGACIÓN EN NOVA YORK 2017

06 JULIO 2017 / INVESTIGACIÓN

A III convocatoria da Bolsa de Investigación en Nova York 2017, promovida pola Fundación Arquia e a Real Academia de Belas Artes de San Fernando, pechouse o 5 de maio de 2017, após recibir un total de trinta e cinco proxectos de investigación. O mércores 5 de xullo tivo lugar o acto de entrega da bolsa á arquitecta Ángela Juarranz Serrano.

ACTO DE ENTREGA II BOLSA DE INVESTIGACIÓN EN NOVA IORQUE 2016

09 SEPTIEMBRE 2016 / INVESTIGACIÓN

O xoves día 8 de setembro de 2016 tivo lugar o acto de entrega da II Bolsa de Investigación en Nova Iorque promovida pola Fundación Arquia e a Real Academia de Belas Artes de San Fernando.

Acto de entrega I Bolsa Arquia/ Real Academia de Belas Artes de San Fernando en Investigación 2015

03 JULIO 2015 / INVESTIGACIÓN

O pasado xoves 2 de xullo tivo lugar o acto de entrega da I Bolsa Arquia / Real Academia de Belas Artes de San Fernando de Investigación en Nova Iorque 2015.

• Páginas:
  • <<