Novas arquia / próxima

PERSIANA BARCELONA, de Pau Sarquella e Diana Usón, recibe o PREMIO ARQUIA/PRÓXIMA 2016 dotado con 15 000 euros.

03 NOVIEMBRE 2016 / PRÓXIMA

PERSIANA BARCELONA, de Pau Sarquella e Diana Usón, recibe o PREMIO ARQUIA/PRÓXIMA 2016 dotado con 15 000 euros.

O PREMIO ARQUIA/INNOVA dotado con 3000 euros outorgouse ao BLOG DE PAISAJE TRANSVERSAL.

O pasado 20 de outubro, no marco do V Foro arquia/próxima Málaga 2016: FUTURO IMPERFECTO, outorgouse o premio arquia/próxima 2016 a PERSIANA BARCELONA por, segundo palabras de Alberto Veiga, comisario desta V edición, asumir a necesidade de realizar unha mellora nun produto que ao longo dos anos se converteu en parte do imaxinario colectivo. Dende un traballo atento ao detalle, o proxecto implementa as súas prestacións, non só na pequena escala, senón tamén tendo en consideración como o elemento poderá caracterizar espazos dunha escala maior, en como o elemento entrará en sintonía coa cidade. A maneira na que un elemento tan sinxelo na súa esencia é capaz de caracterizar e configurar un espazo dá idea de por que a actitude ante as pequenas cousas e, neste caso, a dos seus autores fronte ao encargo, é transcendental por veces.

Ademais, entregouse o Primeiro Premio Arquia/Innova ao BLOG PAISAJE TRANSVERSAL por asumir o desafío de divulgar dende o sentido máis puro da palabra. Trátase dun desafío baseado fundamentalmente na inquedanza de pór ao alcance do público novos modos de enfocar o traballo sobre a cidade, a contorna e a paisaxe, aínda que isto supoña facelo contra corrente. Esta vontade da capacidade crítica, a transversalidade das súas análises e o marco conceptual baixo o que se desenvolve toda a proposta son o que permiten que actúe como unha ferramenta de pensamento.

O xurado tamén destacou 3 MENCIÓNS:

APARTAMENTO TIBBAUT, de RAS Arquitectura

BAR NOU, de Maio

ECOBARRIO UAC2 EN CAMPOS, MALLORCA, de Carles Oliver

Podes consultar a acta do xurado máis abaixo.

Tamén podes descargar o catálogo en liña aquí.

O Premio Votación Online (concedido polos internautas) e o Premio Opinión (concedido polos asistentes ao congreso) foron para a editorial RECOLECTORES URBANOS de Ferran Ventura.

O Premio Comunicación concedido polo xurado á realización, que considerou que foi a mellor explicada, expresada e desenvolvida polo seu autor, foi para REC COMTAL de Carles Enrich.

En breve, poderás ver as presentacións dos 24 seleccionados, así como a mesa redonda e a entrega de premios no apartado Conferencias da filmoteca da plataforma da Fundación Arquia.