Concurso arquia / tesis

XI Convocatoria
Concurso Bienal de
Tesis de Arquitectura
Poderán participar no concurso aqueles arquitectos españois que lesen a súa tese doutoral en calquera escola ou facultade de Arquitectura do mundo, así como aqueles arquitectos estranxeiros cuxa tese doutoral fose lida en calquera escola de Arquitectura española.

Verbo de arquia / tesis

Concurso bienal de teses de arquitectura destinado á selección de teses doutorais inéditas para a súa posterior publicación nunha das coleccións editadas pola Fundación Arquia. Convocatorias realizadas: 1997, 1999, 2001, 2003, 2005, 2007, 2009 2011, 2013 e 2015.

Novas arquia / tesis

Fallo del jurado de la XI Convocatoria Concurso bienal de tesis de arquitectura arquia/tesis 2017

31 MAYO 2018 / TESES

Tras la reunión del jurado de la XI convocatoria del concurso bienal de tesis de arquitectura, y respectivo fallo del concurso, nos complace anunciar las dos tesis premiadas, así como las cuatro menciones otorgadas.

Listado de tesis preseleccionadas concurso arquia/Tesis 2017

13 DICIEMBRE 2017 / TESES

Enhorabuena a los pre-seleccionados y agradecimientos a todos los participantes por su interés, dedicación y alto nivel de las tesis presentadas.

Peche XI Convocatoria do Concurso Bienal de Teses de Arquitectura

23 JUNIO 2017 / TESES

O pasado martes 20 de xuño de 2017 pechouse a convocatoria do XI Concurso Bienal de Teses de Arquitectura, arquia/teses 2017, cunha participación de 176 teses de doutoramento.

Ampliación prazo concurso arquia/teses até o 20 de xuño de 2017

01 JUNIO 2017 / TESES

O prazo para participar na XI convocatoria bianual do concurso arquia/teses 2017 ampliouse até o vindeiro martes 20 de xuño ás 12.00 do mediodía.

APERTURA XI CONVOCATORIA CONCURSO BIENAL DE TESES DE ARQUITECTURA arquia/teses 2017

27 MARZO 2017 / TESES

O prazo de admisión da documentación solicitada iníciase o 27 de marzo de 2017 e rematará o 5 de xuño de 2017 ás 12.00 (mediodía).

Veredicto do X concurso arquia/tese

15 DICIEMBRE 2015 / TESES

O 11 de decembro, o xurado da X convocatoria do concurso bienal arquia/tese, presidido por Manuel Gausa e composto por Félix Juan Bordes Caballero, Luz Fernández-Valderrama Aparicio, Francisco Javier Cabrera y Cabrera y José Antonio Sosa-Saavedra, director da colección arquia/tese, actuando de secretario, premiaron as teses de Ignacio Borrego Gómez-Pallete y Amadeu Santacana Juncosa.

PRESELECCIONADOS X CONCURSO ARQUIA/TESE 2015

13 OCTUBRE 2015 / TESES

Xa podes consultar os preseleccionados da primeira fase do X concurso arquia/tese 2015.

X convocatoria arquia/tese 2015. PARTICIPA!

15 ABRIL 2015 / TESES

Apertura da X convocatoria do concurso bienal de Tese de Arquitectura, concurso orientado á selección de teses doutorais inéditas coa intención de incrementar o fondo editorial da colección arquia/tese, poñendo ao alcance do público interesado un valioso material que, doutro xeito, resultaría dificilmente accesible.

Resolución do IX concurso arquia/teses

17 DICIEMBRE 2013 / TESES

O 11 de decembro, o xurado do 9.º concurso de teses doutorais de arquitectura, presidido por Xavier Monteys Roig e composto por Luís Martínez Santa-María, María Melgarejo Belenguer, Carlos Gómez Agustí e, con voz pero sen voto, Carlos Martí Arís, que actúa de secretario, premiaron as teses «Solo imágenes. La tarjeta postal, vehículo de conocimiento urbano», de Jordi Sardà Ferran, e «Bekleidung. Los trajes de la arquitectura», de Óscar Rueda Jiménez.

Próximo peche da IX convocatoria arquia/teses

30 MAYO 2013 / TESES

Lembrámosche que o prazo de inscrición no concurso de teses remata o vindeiro 12 de xuño de 2013.Consulta as bases de participación na páxina da edición actual: http://fundacion.arquia.es/es/concursotesis/Convocatoria/2013