Novas de arquia/publicacións

ARQUIVO CODERCH. Sinatura do convenio

05 JULIO 2017 / PUBLICACIÓNS

O pasado luns 19 de xuño de 2017 tivo lugar a sinatura do convenio para a catalogación e dixitalización do Arquivo Coderch entre Ana Coderch, representante dos herdeiros do legado do arquitecto José Antonio Coderch de Sentmenat, e o director da Fundación Arquia.

DESPRAZAMENTOS_ Catálogo e periódico da X Bienal Iberoamericana de arquitectura e urbanismo

28 OCTUBRE 2016 / PUBLICACIÓNS

Publicación do catálogo e periódico da exposición DESPRAZAMENTOS, X Bienal Iberoamericana de Arquitectura e Urbanismo, São Paulo (Brasil), inauguración do 10 ao 12 de outubro de 2016

Comisarios: Ángela García de Paredes, Ignacio García Pedrosa
Edición: Ministerio de Fomento, Fundación Arquia, 2016

ALTERNATIVA/ES_ Catálogo e periódico da XIII Bienal Española de Arquitectura e Urbanismo

18 JULIO 2016 / PUBLICACIÓNS

Publicación do catálogo e periódico da exposición ALTERNATIVAS, XIII Bienal Española de Arquitectura e Urbanismo, Capela do Palacio de Carlos V, Conxunto monumental da Alhambra e o Generalife, Granada, Inauguración 19 de xullo de 2016. Aberta até o 12 de outubro de 2016

Comisarios: Begoña Díaz-Urgorri, Juan Domingo Santos, Carmen Moreno Álvarez
Edición: Ministerio de Fomento, Fundación Arquia, 2016

UNFINISHED. Catálogo e periódico da exposición do pavillón de España. Biennale Architettura 2016

27 MAYO 2016 / PUBLICACIÓNS

Publicación do catálogo e periódico da exposición UNFINISHED do pavillón español da Biennale di Venezia, Biennale Architettura 2016, "Reporting form the front", 28.5-27.11.2016
León de ouro á exposición, 2016

Comisarios: Iñaqui Carnicero, Carlos Quintáns
Edición: Ministerio de Fomento, AC/E cultural, Fundación Arquia, 2016

Os fotógrafos da arquitectura moderna

18 MARZO 2016 / PUBLICACIÓNS

"Fotografia y arquitectura moderna: contextos, protagonistas y relatos desde España" é unha publicación que trata de establecer un primeiro mapa crítico, teórico, documental e historiográfico sobre o protagonismo da imaxe na construción da modernidade española, a través da mirada dos fotógrafos, sen os cales a arquitectura moderna en España non tería podido forxar a súa natureza e identidade, transmitida imaxe a imaxe desde os mestres até os nosos días.

Presentación da nova colección arquia/contextos en Barcelona

04 DICIEMBRE 2015 / PUBLICACIÓNS

Presentación da colección o próximo 21 de decembro ás 19 h na libraría Alibri de Barcelona.

arquia/temas 38 SIZAxSIZA

22 SEPTIEMBRE 2015 / PUBLICACIÓNS

Xa dispoñible para a venda o exemplar arquia/temas 38 SIZAxSIZA de Juan Rodríguez e Carlos Seoane.

10 MARZO 2015 / PUBLICACIÓNS

Xa dispoñible á venda o novo exemplar arquia/teses 39. «Tras el viaje de Oriente. Charles-Édouard Jeanneret - Le Corbusier» de Ricardo Daza.

21 NOVIEMBRE 2014 / PUBLICACIÓNS

Xa dispoñible á venda o novo exemplar arquia/temas 36. «Las variaciones de la identidad. Ensayo sobre el tipo en arquitectura» de Carlos Martí Arís.