Novas de arquia/publicacións

arquia/temas 36. «Las variaciones de la identidad. Ensayo sobre el tipo en arquitectura» de Carlos Martí Arís.

21 NOVIEMBRE 2014 / PUBLICACIÓNS

Xa está á venda o núm. 36 da colección arquia/temas Las variaciones de la identidad. Ensayo sobre el tipo en arquitectura de Carlos Martí Arís.

Coa reedición do libro de Carlos Martí Arís Las variaciones de la identidad. Ensayo sobre el tipo en arquitectura, a Fundación Arquia recoñece a rigorosa traxectoria intelectual de Carlos Martí Arís, profesor e escritor, e agradece o seu papel como impulsor de iniciativas editoriais promovidas pola fundación, en especial, o concurso bienal de teses doutorais e as coleccións arquia/teses e «La Cimbra», á que contribuíu co primeiro número titulado La cimbra y el arco, cuxa lectura proporciona unha interpretación da crítica de arquitectura como nexo entre a teoría e a práctica.