Novas de arquia/publicacións

A Fundación Arquia recibe o Premio FIERA 2014 na ETSAUN.

17 NOVIEMBRE 2014 / PUBLICACIÓNS

A Fundación Arquia recibiu o premio FIERA V 2014 no acto de entrega que tivo lugar o pasado 6 de novembro na Escola de Arquitectura da Universidade de Navarra no marco da Feira Internacional de Editoriais e Revistas de Arquitectura FIERA V. Gerardo García-Ventosa, director da Fundación Arquia, recolleu o premio outorgado na sesión de conferencias.

A V edición de FIERA levouse a cabo durante os días 3 a 6 de novembro de 2014. O evento foise consolidando como lugar de encontro entre editores e directores de revistas de arquitectura e foro de debate do panorama editorial especializado na difusión da arquitectura. Inclúe a instalación dun espazo de casetas en que se mostran os últimos números das revistas e unha intensa xornada de sesións de conferencias en que os editores seleccionados mostran as súas liñas editoriais e as súas próximas publicacións.

Nesta edición participaron as editoriais e revistas DPA, Fundación Arquia, Revista de Arquitectura, Palimpseto, TC Cuadernos e DC Papers.

O premio FIERA, peche do evento, concíbese como recoñecemento dirixido a aquelas persoas, institucións ou iniciativas relevantes na difusión de arquitectura entendida nun sentido amplo, sexa esta en soporte físico (papel), audiovisual ou web. Nas diferentes edicións da feira foi outorgado á revista Arquitectura Viva (FIERA II), representada polo seu director Luis Fernández-Galiano; á revista Casabella (FIERA III), representada polo seu director Francesco Dal Co, e á revista Tectónica (FIERA IV), representada polo seu director Carlos Quintáns.