Novas de arquia/publicacións

OFERTA Libros Fundación Caja de Arquitectos. PRORROGADO HASTA EL 14 DE DICIEMBRE de 2012

16 NOVIEMBRE 2012 / PUBLICACIÓNS

Durante 2 únicas semanas, del 26 de noviembre al 9 de diciembre, ambos incluidos, puedes conseguir libros de la Fundación Caja de Arquitectos a 5€, 10€ y 15€.

PRORROGADO HASTA EL 14 DE DICIEMBRE de 2012

Descarga de balde de «SPAINLAB Spanish Pavilion. La Biennale de Venezia 2012»

27 AGOSTO 2012 / PUBLICACIÓNS

Xa está dispoñible para os usuarios FQ para descarga de balde en PDF a publicación SPAINLAB Spanish Pavilion. 13th International Architecture Exhibition. A bienal de Venecia 2012

Descarga de balde de arquia/teses 9 «El orden frágil de la arquitectura», de Joaquim Español

19 JUNIO 2012 / PUBLICACIÓNS

Xa está dispoñible para os usuarios FQ para descarga de balde en PDF a publicación arquia/teses 9 «El orden frágil de la arquitectura» de Joaquim Español.

Descarga de balde de arquia/teses 10 «Apuntes de viaje al interior del tiempo», de Luis M. Mansilla

07 MARZO 2012 / FUNDACIÓN

Xa está dispoñible para os usuarios FQ para descarga de balde en PDF a publicación arquia/teses 10 «Apuntes de viaje al interior del tiempo» de Luis M. Mansilla

LUIS MORENO MANSILLA

23 FEBRERO 2012 / FUNDACIÓN

Con motivo do falecemento de Luis Moreno Mansilla, o padroado da Fundación Caixa de Arquitectos quere expresar as súas máis sentidas condolencias á súa familia e amizades.

[+] continuar lendo

Descarga de balde de arquia/teses 08 «La columna y el muro», Manuel Iñiguez

21 FEBRERO 2012 / FUNDACIÓN

Xa está dispoñible para os usuarios FQ para descarga de balde en PDF a publicación arquia/teses 08 «La columna y el muro» de Manuel Iñiguez.

PRESENTACIÓN DO LIBRO «Enric Miralles, 1972-2000», martes 21 de febreiro ás 19.30

20 FEBRERO 2012 / FUNDACIÓN

Participarán no acto os arquitectos Luis Moreno Mansilla, Emilio Tuñón Álvarez, Josep Maria Rovira e o xornalista Llàtzer Moix.

Martes 21 de febreiro ás 19.30

Salón de actos do Colexio de Arquitectos de Cataluña. Plaça Nova, 5. 08002 Barcelona

Arquia/temas 34: «Introducción al urbanismo»

03 ENERO 2012 / PUBLICACIÓNS

Sae á venda o núm. 34 da colección arquia/temas «Introducción al urbanismo. La evolución de las ciudades: la lección de la Antigüedad», Marcel Poëte. A urbanística para Marcel Poëte (1866-1950) é á vez ciencia e arte: xunto con datos estatísticos manexa coñecementos arquivísticos variados para a cidade antiga e moitos outros documentos para a cidade moderna, nunha tarefa na que cómpre recorrer a crónicas, vistas, historias locais, descricións e até a obras literarias co fin de acadar o coñecemento do organismo urbano para intervir nel. A apreciación de que as esixencias do home non só son de orde material e a existencia da cidade antiga como categoría...

Arquia/teses 34: «La arquitectura desde el interior, 1925-1937»

20 DICIEMBRE 2011 / PUBLICACIÓNS
Sae á venda o núm. 34 da colección arquia/teses «La arquitectura desde el interior, 1925-1937», María Melgarejo. En 1925, cando Le Corbusier proclamou dende o pavillón de L’Esprit Nouveau en París: «O mobiliario aquí non engade a súa arquitectura posible a unha arquitectura inmobilizada. É arquitectura en si mesmo», consolidouse un novo xeito de facer arquitectura partindo do seu interior. Esta obra detense nese momento e presta especial atención á achega de Charlotte Perriand e Lilly Reich.

La Cimbra 9: «La ciudad es de todos»

20 DICIEMBRE 2011 / PUBLICACIÓNS
Sae á venda o núm. 9 da colección La Cimbra «La ciudad es de todos», Paulo Mendes da Rocha. Talvez o único valor destes textos (reflexións de arquitectos de máis idade) sexa certo contido de revelación para os máis novos. Aqueles que deben continuar. Algunhas palabras sobre as razóns e, sobre todo, emocións ante a extraordinaria experiencia de construír, de transformar a natureza, para a realización idealizada do seu hábitat. A vontade e a urxencia de construír a «cidade para todos», sempre en transformación. A unión a un tempo de arte, ciencia e técnica fai da arquitectura unha forma peculiar de coñecemento. Grazas á formación dunha nova conciencia sobre a natureza que actualmente se dá en todo o mundo e de modo popular, as escolas de Arquitectura e o seu ensino abren novos horizontes no ámbito das universidades. Unha esperanza con respecto ao futuro. Paulo Mendes da Rocha