Novas da Fundación arquia

VI FESTIVAL ARQUIA/PRÓXIMA 2018: PRÁCTICAS RELEVANTES

30 OCTUBRE 2018 / PRÓXIMA

Resumo do encontro, fotos e vídeos

«PLAZA», proposta gañadora do concurso da arquitectura do VI Festival arquia/próxima

30 OCTUBRE 2018 / PRÓXIMA

Podes ver a montaxe da arquitectura do VI Festival arquia/próxima 2018. O enriquecemento do espazo como punto de diálogo.

Ciclo: «Menos arquitectura, máis cidade» en arquia/filmoteca

29 OCTUBRE 2018 / FILMOTECA

V Congreso Internacional de Arquitectura organizado pola Fundación Arquitectura y Sociedad. Pamplona, 13 e 14 de xuño de 2018.

17 OUTUBRO 2018 – PERCORRIDO ARQUITECTÓNICO E ENCONTROS EN MADRID

25 OCTUBRE 2018 / PRÓXIMA

Andreia García, Gonzalo Herrero Delicado e Pola Mora, arquitectos relacionados co pensamento e a crítica, participaron no itinerario.

«SE ESTAS PAREDES FALASEN. Reforma para un centro de estética» gaña o Premio arquia/próxima 2018.

24 OCTUBRE 2018 / PRÓXIMA

Paloma Baquero e Juan Antonio Serrano, do estudio Serrano + Baquero de Granada, reciben o premio arquia/próxima 2018 dotado de 15 000 euros no marco do VI Festival arquia/próxima 2018.

«BARTLEBOOTH. Plataforma de experimentos editoriais» gaña o Premio arquia/innova.

24 OCTUBRE 2018 / PRÓXIMA

Antonio Giráldez López, Pablo Ibáñez Ferrera e Begoña Hermida Castro reciben o premio arquia/innova dotado de 3000 euros no marco do VI Foro arquia/próxima 2018.

EL GUAPO D'EN NARCÍS gaña o Premio Votación Online concedido polos internautas.

Intervención na 62.ª edición de Girona Temps de Flors

ASIGNACIÓN IV BOLSA DE EMPRENDEMENTO E INNOVACIÓN EN ARQUITECTURA 2018

11 JULIO 2018 / EMPRENDEMENTO

Realizouse a adxudicación da IV Bolsa de Emprendemento e Innovación en Arquitectura, convocada pola Fundación Arquia en colaboración con Factoría Cultural / viveiro de industrias creativas en Matadero Madrid, para o desenvolvemento dun proxecto de negocio en calquera dos campos da profesión de arquitecto.

ASIGNACIÓN FINAL BOLSAS PRÁCTICAS PROFESIONAIS 2018

10 JULIO 2018 / BOLSAS

Realizouse a adxudicación de 24 bolsas para a realización de prácticas profesionais en estudios europeos de Arquitectura, de 1 bolsa para a realización de prácticas de xestión cultural na Fundación Arquia, e de 2 bolsas para a realización de prácticas profesionais na Fundación Metrópoli.

A adxudicación das 3 bolsas para a realización de prácticas profesionais na Administración pública está pendente da sinatura do convenio co Ministerio de Fomento.

ASIGNACIÓN BOLSA DE INVESTIGACIÓN EN NOVA IORQUE 2018

10 JULIO 2018 / INVESTIGACIÓN

Realizouse a adxudicación da IV Bolsa de Investigación, convocada pola Fundación Arquia en colaboración coa Real Academia de Belas Artes de San Fernando, para o desenvolvemento dun proxecto de investigación na cidade de Nova York.

RESULTADOS DA 1.ª CONVOCATORIA DO CONCURSO DE DESEÑO DE XOGUETE DE ARQUIA/SOCIAL

09 JULIO 2018 / FUNDACIÓN

A creatividade e a calidade destacan nas 47 propostas presentadas.

Arquia Banca e Cruz Vermella renovan a súa colaboración

30 MAYO 2018 / FUNDACIÓN

O programa contribúe á reactivación laboral dos profesionais do ámbito da arquitectura.

arquia/maestros 10

Renzo Piano