Novas da Fundación arquia

Una casa siempre es la manifestación de la persona en sí

16 NOVIEMBRE 2017 / FUNDACIÓN

Openhouse nació por una necesidad personal de compartir un espacio y un proyecto, con gente local. Conocemos a Mariluz Vidal, co-fundadora de OPENHOUSE magazine en Arquetipos nº3.

La nueva escuela del poblado de Bissiga en Burkina Fasso

13 NOVIEMBRE 2017 / FUNDACIÓN

La participación activa de todo el poblado en las diferentes fases y la capacitación de la población local en técnicas constructivas sostenibles, claves del proyecto.

Asignación de la I Beca en Emprendimiento Social 2017

24 OCTUBRE 2017 / EMPRENDEMENTO

El proyecto “Enersite”, del arquitecto Javier Fernández Ponce, ha recibido el premio de la I Convocatoria de Beca en Emprendimiento Social 2017.

AIRES MATEUS Y EDUARDO SOUTO DE MOURA en la XVIII ceremonia entrega de Becas de FUNDACIÓN ARQUIA

13 OCTUBRE 2017 / BOLSAS

El prestigioso arquitecto portugués Manuel Aires Mateus, referente de la arquitectura actual, expondrá su obra reciente en una conferencia magistral titulada ‘PROYECTO – REFLEXIÓN’ organizada por la Fundación Arquia.

SON UN DESOÑADOR: DESEÑO EN SOÑOS E TRABALLO PARA LEVAR OS SOÑOS Á REALIDADE

07 SEPTIEMBRE 2017 / FUNDACIÓN

O futuro é unha mentalidade optimista, unha proxección do noso soño. Eugeni Quitllet en arquetipos núm. 2

GAÑADORES DO SORTEO ENQUISA ARQUIA 2017!

27 JULIO 2017 / ENQUISAS

O pasado luns 24 de xullo celebrouse, ante notario, o sorteo dos premios entre as 2056 persoas participantes que completaron a Enquisa Arquia a Profesionais e Estudantes de Arquitectura 2017.

Novo documental en DVD+libro: arquia/documental 35. BAUHAUS. O MITO DA MODERNIDADE

26 JULIO 2017 / AUDIOVISUAIS

A colección arquia/documental presenta o seu volume 35, o documental BAUHAUS. O MITO DA MODERNIDADE, dirixido por Kerstin Stutterheim e Niels Bolbrinker (Alemaña, 1998/2009-104').

ASIGNACIÓN BOLSA DE EMPRENDEMENTO E INNOVACIÓN EN ARQUITECTURA 2017

26 JULIO 2017 / EMPRENDEMENTO

Realizouse a adxudicación da III Bolsa de Emprendemento e Innovación en Arquitectura, convocada pola Fundación Arquia en colaboración con Factoría Cultural / viveiro de industrias creativas en Matadero Madrid, para o desenvolvemento dun proxecto de negocio en calquera dos campos da profesión de arquitecto.

ASIGNACIÓN FINAL CONVOCATORIA BOLSAS PRÁCTICAS PROFESIONAIS 2017

21 JULIO 2017 / BOLSAS

Realizouse a adxudicación das 20 bolsas para a realización de prácticas profesionais en estudios europeos de arquitectura e das 2 bolsas para a realización de prácticas profesionais na Fundación Metrópoli.

EMPRENDE ARQUITECTURA - 9 BOLSAS PARA O DESENVOLVEMENTO DE INICIATIVAS EMPRESARIAIS NO ÁMBITO DA ARQUITECTURA

20 JULIO 2017 / FUNDACIÓN

Factoría Cultural lanza a convocatoria Emprende Arquitectura. Tes tempo para te inscribires até o 17 de setembro de 2017.