Novas da Fundación arquia

Saint-Pierre de Firminy-Vert por Luis Burriel Bielza en arquia/filmoteca

11 MARZO 2015 / FILMOTECA

Saint-Pierre de Firminy-Vert por Luis Burriel Bielza en arquia/filmoteca

A igrexa de Saint-Pierre de Firminy-Vert forma, xunto á capela de Notre-Dame-du-Haut en Ronchamp e o convento Sainte-Marie de La Tourette, o conxunto de obras icónicas de Le Corbusier destinadas ao culto católico.

Luis Burriel Bielza descóbrenos o proxecto da igrexa parroquial de Firminy-Vert de Le Corbusier. A conferencia tivo lugar no marco do Encontro de Estudos sobre Le Corbusier realizado durante os días 22, 23 e 24 de marzo de 2007 en Granada. Accede á súa visualización en http://kcy.me/1r0i1.

A igrexa parroquial de Saint-Pierre de Firminy-Vert constitúe un daqueles proxectos que dende a primeira ollada espertan e excitan a nosa curiosidade, avivan un profundo sentimento de emoción, ao tempo que removen nas nosas entrañas un certo desconcerto. A súa xeometría elemental e a súa claridade espacial agochan o sutil proceso de destilación a través do que o autor obtivo, «fabricou», este obxecto, reflexo fiel de evocadoras fantasías». Extracto do artigo publicado o 22 de abril de 2010 en Tectónicablog, como presentación da tese SAINT-PIERRE DE FIRMINY-VERT. El edificio como objet-à-réaction-émouvante de Luis Burriel Bielza.

A visualización desta conferencia é posible grazas á colaboración e autorización do Colexio Oficial de Arquitectos de Granada.