Novas da Fundación arquia

Oda á fábrica abandonada de Iñaki Uriarte e Unai Alonso en arquia/filmoteca

10 JUNIO 2015 / FILMOTECA

Na relación das persoas cos recintos industriais abandonados prodúcese unha diferida transferencia humana de sentimentos. Os que alí traballaron ansiaban a liberdade espacial, buscaban escapar, acabar co compromiso dunha cotiá liturxia obrigatoria. Agora, cando a produción se acabou e a fábrica permanece pechada, outros obstinámonos no desexo de entrar, de percibir novos valores latentes, quizais posuídos por unha inspiración interpretativa.

Inmersos nestes inmensos escenarios plenos de suxestións acantoadas, prodúcese un rapto sensorial expresado a través de relatos vehementes que transitan desde a imaxinación á creación, e conclúen con este (des)concerto do espazo no tempo, para a voz da memoria e o son da emoción.

Rodaxe realizada entre xaneiro de 2011 e setembro de 2012, en fábricas e contornas industriais localizadas nos municipios de Barakaldo, Basauri, Durango, Sestao, Trapagaran, Ecay e Marcilla.

Accede á súa visualización en arquia/filmoteca.

Iñaki Uriarte comenta nun artigo no diario Deia o obxecto da realización do audiovisual.