Novas da Fundación arquia

13 ABRIL 2016 / FUNDACIÓN

A colección "ARQUIA/MESTRES" e "BEKLEIDUNG. Los trajes de la arquitectura" foron premiados na X BIAU. Tamén foron finalistas: "Escritos fundamentales de Gottfried Semper. El fuego y su protección" e "Tras el Viaje de Oriente. Charles-Édouard Jeanneret - Le Corbusier"

Á categoría de Publicacións presentáronse 160 libros, 61 publicacións periódicas e 25 publicacións noutros soportes (vídeo). Os premiados, procedentes de Portugal, España, Perú, Arxentina e México, son traballos realizados por editoriais académicas e independentes. O premio recolle ademais como finalistas outros nove libros.

O traballo premiado na categoría Outros soportes foi a colección arquia/mestres da Fundación Arquia, polas súas entrevistas a Rafael Moneo, Ricardo Bofill, Manuel Gallego, Oriol Bohigas e Antonio Fernández Alba.

Para máis información: