Novas da Fundación arquia

Vertical City (2010) en arquia/filmoteca

08 JUNIO 2016 / FILMOTECA

Ensaio visual rodado en Bombai, India, por Avijit Mukul Kishore sobre a arquitectura distópica do Bombai contemporáneo. Nos suburbios de Bombai, ofrecéuselles a algúns dos residentes dos slums vivendas libres en complexos de edificios de gran altura coa promesa dunha vida mellor. O Estado imaxinou estas construcións como a realización dunha utopía urbana, pero o proxecto é visto como un movemento para liberar o chan dos slums para comercializalo. Os complexos dexeneraron rapidamente en lugares con peores condicións que os slums orixinarios. O audiovisual permite experimentar as condicións de vida destes lugares escondidos nas metrópoles do século XXI.

Avijit Mukul Kishore é un realizador afincado en Mumbai, India. As súas áreas de especialización son os documentais e colaboracións con artistas en audiovisuais e instalacións visuais. Está activamente involucrado na pedagoxía sobre o cinema e realiza seleccións para o programa The FD Zone Mumbai. Os seus audiovisuais como director son To Let the World In, Vertical City, Certified Universal e Snapshots from a Family Album.