Novas da Fundación arquia

Mudgee Tower en arquia/filmoteca

20 JULIO 2016 / FILMOTECA

Mudgee Tower en #arquiafilmoteca

Mudge Tower é a realización por Rob Brown de Casey Brown Architecture, do soño do seu cliente. Concibida como un refuxio completamente sustentable para dous, o edificio cobre todas as necesidades nunha mínima planta de 3x3 m. O audiovisual ofrece unha mirada sobre a inspiración, deseño e construción deste singular refuxio.

Localizada nun outeiro rodeado de rocas de granito e árbores antigas, Mudgee Tower álzase formada a partir de dous niveis revestidos de cobre e unidos por unha escaleira central. Os laterais permiten abrirse á contorna cara ao norte, leste e oeste, mentres que no sur localízase o tanque de auga e os mecanismos de apertura. Cando non se atopa en uso, os laterais péchanse completamente protexendo a madeira e o vidro dos elementos externos, e especialmente dos lumes que se propagan entre os arbustos.

Internamente, a estrutura ofrece unha zona de descanso e unha pequena cociña. A escaleira que une os dous niveis actúa producindo unha condución natural da ventilación.

A auga da choiva recóllese na cuberta dirixíndoa ao tanque de auga. Un váter, que segue a mesma estética da edificación principal, atópase a uns pasos cara ao oeste.

A vivenda foi completamente prefabricada polo construtor en Sydney e, posteriormente, trasladada ao lugar.