Novas da Fundación arquia

OPINA NA ENQUISA ARQUIA E GAÑA UNHA VIAXE AO CONGRESO DA UIA EN SEÚL! DATA LÍMITE: 30 DE XUÑO

06 MARZO 2017 / ENQUISAS

O PRAZO DE PARTICIPACIÓN É DENDE O 1 DE MARZO ATÉ O 30 DE XUÑO DE 2017

A Fundación Arquia desenvolve a VII enquisa a estudantes de Arquitectura e a V enquisa a profesionais. Poderás consultar as bases en www.arquia.es/encuesta

Entre os participantes que completase e enviasen a enquisa sortearase, en xullo de 2017, ante notario, unha viaxe para dúas persoas ao Congreso da UIA 2017 en Seúl, para realizar do 2 ao 11 de setembro, e dez lotes de dous libros e dous documentais editados pola Fundación Arquia.

Os participantes poderán actualizar a súa información até o día do peche da convocatoria, o 30 de xuño de 2017 ás 12.00 do mediodía, aínda que o cuestionario só se pode enviar unha vez.

Se es profesional, accede á enquisa aquí

Si es estudante de Arquitectura, accede á enquisa aquí