Novas da Fundación arquia

Arquia Banca e Cruz Vermella crean un programa para contribuír á reactivación laboral dos profesionais do ámbito da arquitectura

08 MAYO 2017 / FUNDACIÓN

Arquia Banca, a través da Fundación Arquia, asinou un convenio con Cruz Vermella Española para apoiar os profesionais da arquitectura que visen reducidos drasticamente os seus ingresos por mor da recente crise do sector.

O convenio promove un itinerario de reactivación laboral específico e personalizado que proporciona soporte, orientación e asesoramento sociolaboral con accións destinadas a mellorar a empregabilidade.

O desenvolvemento do programa, impulsado pola Fundación Arquia e Cruz Vermella Española, levarase a cabo por medio do plan de emprego desta institución, especializado no apoio a persoas que precisan mellorar o seu nivel de empregabilidade e que dispón dunha ampla experiencia no desenvolvemento de programas que promoven a inserción laboral cun alto índice de resultados positivos.

Arquia Banca, no marco do seu compromiso social e apoio aos profesionais da arquitectura, actuará como xestora do programa en colaboración co Departamento de Emprego de Cruz Vermella, que asume o proceso de coaching laboral e social dos participantes.

O ámbito de actuación do programa abranguerá todo o territorio nacional, aínda que nunha primeira fase se desenvolverá unha proba piloto na provincia de Granada seguida da súa implantación naquelas provincias en que os profesionais da arquitectura se visen máis afectados pola crise.

O programa está destinado a profesionais titulados universitarios do sector da arquitectura que necesiten reorientar a súa traxectoria profesional e que se encontren en situación de procura de novas oportunidades. Priorizarase a participación de profesionais de máis de 45 años e/ou en situación de desemprego de longa duración.

Imaxe: Piero Schiavo