Novas da Fundación arquia

ARIADNA CANTÍS, COMISARIA III EDICIÓN ARQUIA/PRÓXIMA 2010-2011

30 NOVIEMBRE 2010 / PRÓXIMA

A Fundación Caixa de Arquitectos confiou o comisariado da III edición do programa arquia/próxima á arquitecta ARIADNA CANTÍS, quen designará por súa vez os membros do novo xurado desta edición 2010-2011.
O prazo para o rexistro de realizacións xa está aberto e rematará o 31 decembro de 2011. Lembrámosche que o número de realizacións que podes publicar é ILIMITADO.Se inda non te rexistraches, faino AQUÍ.
A alta no rexistro é exclusiva para persoas que dispoñan de titulación superior en Arquitectura en calquera das escolas técnicas superiores de arquitectura do Estado español, sempre que non transcorresen máis de dez (10) anos dende a data de titulación (TÍTULO OBTIDO A PARTIR DO 1 DE XANEIRO DE 2000 PARA PARTICIPAR NESTA EDICIÓN).