Novas da Fundación arquia

PILAR DÍAZ RODRÍGUEZ, de Paisaje Transversal, incorpórase ao xurado arquia/próxima como representante dos participantes.

18 JULIO 2017 / PRÓXIMA

Pilar Díaz Rodríguez, de Paisaje Transversal, incorpórase ao xurado arquia/próxima como representante dos participantes.

Paisaje Transversal foi escollido polos arquitectos próximos que poden participar nesta convocatoria como representante dos participantes no xurado. A votación en liña tivo lugar de abril a xuño de 2017.

Así pois, o xurado desta VI convocatoria está formado por:

Iñaki Carnicero, comisario VI edición 2016-2017. Pilar Díaz Rodríguez de Paisaje Transversal, representante dos participantes; Héctor Fernández Elorza, representante da zona Centro; Íñigo García Odiaga de VAUMM, representante da zona Norte; María González García de Sol89, representante da zona Sur; Montserrat Nogués Teixidor, representante e patroa da Fundación Arquia; Anna Puigjaner Barberá de MAIO, representante da zona de Levante.