Novas da Fundación arquia

EMPRENDE ARQUITECTURA - 9 BOLSAS PARA O DESENVOLVEMENTO DE INICIATIVAS EMPRESARIAIS NO ÁMBITO DA ARQUITECTURA

20 JULIO 2017 / FUNDACIÓN

QUE É

Programa de incubación enfocado ao desenvolvemento de iniciativas empresariais viables dentro do ámbito da arquitectura e polo que se lles ofrece aos emprendedores ferramentas que complementen a súa formación académica. Todo isto co obxectivo de apoiar o seu proxecto.

DIRIXIDO A

Calquera emprendedor maior de 18 anos, de calquera nacionalidade, que desexe desenvolver unha idea de negocio viable, creativa e innovadora en calquera dos ámbitos relacionados coa arquitectura. Entre os ámbitos de actuación estarían, entre outros: enerxía, sustentabilidade, rehabilitación, participación, cooperativismo, arquitectura orgánica, turismo/cultura, deseño de produto, tecnoloxía do mundo virtual, nanotecnoloxía, novos materiais, robótica, domótica, utilización de drons, impresión de 3D e espazos virtuais.

CRONOGRAMA DE INCUBACIÓN DE PROXECTOS

• Plan de innovación (mes 1 ao 3)
  • Asesoramento (mes 1 ao 6) de entidades colaboradoras, Factoría Cultural e SECOT
  • Xornada profesional EmprendeArquitectura, como parte das Xornadas de Emprendemento Creativo (mes 6)