Novas da Fundación arquia

II FORO ARQUIA/PRÓXIMA MADRID 2010: «EN CAMBIO»

20 SEPTIEMBRE 2010 / PRÓXIMA

21 OUTUBRO 2010 – ETSA MADRID

O congreso concibiuse bienalmente como culminación do programa arquia/próxima. O labor previo de rexistro das realizacións dos novos arquitectos a través desta plataforma da Fundación da Caixa de Arquitectos catalógase e selecciónase.

O foro artéllase arredor dun título («en cambio») que devén dos momentos de crise económica en que se lanza esta convocatoria e que desata procesos de cambio profundos dentro das estruturas establecidas no noso ámbito profesional, así como das derivadas nas estruturas máis novas. Estes procesos de cambio poden entenderse nos procesos de agrupación para poder traballar, nos mecanismos de desenvolvemento do proxecto, na presenza da autoría ou na xeración e xestión do encargo, entre outras moitas posibilidades de debate. O dinamismo das novas xeracións de arquitectos en canto á súa localización ou as súas formas de traballo abre debates que antes non se realizaban; ao mesmo tempo, a inserción dun importante número de arquitectos dentro dunha sociedade que demanda novas fórmulas establece novos parámetros que, do mesmo xeito que no resto dos termos do debate, comparten a súa posición con sistemas herdados de traballo.

Rexístrate en www.aq.upm.es.