Novas da Fundación arquia

«La ciudad sin cocina», Anna Puigjaner en Arquetipos núm. 6

28 MAYO 2018 / FUNDACIÓN

Anna Puigjaner (Barcelona, 1980) é arquitecta pola Escola Técnica Superior de Arquitectura de Barcelona (ETSAB) e cofundadora do estudio MAIO (xunto a María Charneco, Alfredo Lérida e Guillermo López). Ademais do seu traballo en MAIO, é profesora da Escola Técnica Superior de Arquitectura do Vallés de Barcelona (ETSAV), codirixiu a revista Quaderns d’Arquitectura i Urbanisme (2011-2016) e é responsable (xunto a Moritz Küng, Curro Claret e Guillermo López) do proxecto expositivo «TheWholeHoleHall». En 2014 presentou a súa tese de doutoramento «La ciudad sin cocina», un estudo que actualmente se está ampliando grazas a que en 2016 recibiu o Wheelright Prize concedido pola Universidade de Harvard.

Debido á variedade de campos e temas que trata, a conversa con Anna Puigjaner artéllase derredor de catro eixes fundamentais do seu traballo: investigación, docencia, edición e arquitectura.

Podes ver a entrevista completa AQUÍ