Novas da Fundación arquia

VI FESTIVAL ARQUIA/PRÓXIMA: PRÁCTICAS RELEVANTES – 17 e 18 de outubro de 2018 – Auditorio Casa del Lector de Matadero

17 JULIO 2018 / PRÓXIMA

O lema desta bienal definido polo comisario, «Prácticas relevantes», convida a reflexionar verbo do paradoxo producido polo éxito internacional da arquitectura española (Premio Pritzker 2017, León de Ouro na Bienal de Venecia, liderado de arquitectos españois en estudios internacionais, así como docentes en escolas de Arquitectura de vangarda) que non se corresponde co volume de produción arquitectónica destes últimos anos, mais que si reflicte un traballo máis relevante ca nunca.

Nesta cita coa nova arquitectura nacional contaremos coa presenza de:

Iñaki Carnicero, comisario da bienal, e o xurado, formado por: Pilar Díaz de Paisaje Transversal como representante dos participantes; Héctor Fernández Elorza como representante da zona centro; Iñigo García de VAUMM como representante da zona norte; María González de Sol89 como representante da zona sur. Montserrat Nogués, patroa e representante da Fundación Arquia; Anna Puigjaner de MAIO como representante da zona levante.

O evento estruturarase nas mesas redondas seguintes: Redefinición da idea de contexto, A magnitude do pequeno, O conflito como oportunidade e Pensamento operativo. Serán moderadas, respectivamente, por Ángel Martínez García-Posada, Jacobo García-Germán, José Juan Barba e Silvia Colmenares.

Participarán tamén os autores das 24 realizacións seleccionadas desta bienal:

deAbajoGarcía, Adrià Escolano, Estudio rellam, Juan Miguel Martínez, Nua Arquitectures, Serrano + Baquero, Rosa Gallardo, Gonzalo Gutiérrez, Joel Padrosa, Ander Rodríguez, Carmen Torres, Arqbag, Arquimaña, Arquitectura Expandida, Cornago & Sánchez, Eeestudio + Zuloark, After Belonging Agency, José Aragüez, Arquitectura a Contrapelo, Bartlebooth, Nomad Garden, Vilaplana & Vilaplana.

Podes descargar o programa completo máis abaixo.

Este ano, como novidade, abrimos convocatoria para deseñar a arquitectura do festival. Se queres participar, podes descargar as bases do concurso máis abaixo.

En breve informaremos verbo do percorrido arquitectónico previsto para o mércores 17 de outubro e no que contaremos coa presenza de destacados arquitectos como Andreia García, Pedro Hernández, Gonzalo Herrero Delicado e Pola Mora.

Como culminación contaremos cunha conferencia de Eduardo Souto de Moura (xurado da 19.ª convocatoria de arquia/bolsas) e Carrilho de Graça como xurado único da 20.ª convocatoria do programa que presentará o tema desta convocatoria.

Finalmente, o acto concluirá co acto de entrega de bolsas e premios: Votación Online, Opinión e Comunicación así como o Premio arquia/innova dotado de 3000 euros e o Premio arquia/próxima dotado de 15 000 euros.

Toda a información AQUÍ.