Novas da Fundación arquia

Presenza da fundación na XI BEAU

30 SEPTIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

IX BEAU

A Bienal Española de Arquitectura e Urbanismo é unha iniciativa do Goberno de España, a través da Secretaría de Estado de Vivenda e Actuacións Urbanas do Ministerio de Fomento, que ten como obxectivo recoñecer as mellores obras e proxectos arquitectónicos e urbanísticos desenvolvidos por profesionais españois dentro e fóra das nosas fronteiras, así como por estranxeiros que desenvolven o seu labor en España. Na súa organización colaboran diferentes entidades como o Consello Superior dos Colexios de Arquitectos de España (CSCAE) e a Fundación Caixa de Arquitectos.

Un dos obxectivos prioritarios da Fundación Caixa de Arquitectos é a difusión da cultura e, concretamente, da actividade arquitectónica a través de diversos programas, como o labor editorial. Fiel a ese obxectivo, a Fundación Caixa de Arquitectos séntese especialmente satisfeita de editar o catálogo da XI Bienal Española de Arquitectura e Urbanismo.

Entre as 40 candidaturas finalistas para o catálogo da XI BEAU, atópanse premiadas 4 obras pertencentes a arquitectos participantes no programa arquia / próxima (2 na categoría «Arquitectura institucional», 1 na categoría «Arquitectura lecer e cultura», e 1 na categoría «Arquitectura oficinas, industria e comercio»).

Dentro dos premiados, na categoría «Proxecto novo», concédese o premio ao Centro de Remo en Alange (Badaxoz) do arquitecto José María Sánchez García e unha das dúas mencións ao Centro Cívico Mercat de Ferreríes en Tortosa (Tarragona) de Josep Camps e Olga Felip. Estes tres arquitectos pertencen ao programa arquia/próxima.

Podes descargar aquí a nota de prensa sobre a entrega de premios da XI BEAU.