Novas da Fundación arquia

Descarga de balde de arquia/teses 01 «La lección de las ruinas», Alberto Ustárroz

23 NOVIEMBRE 2011 / FUNDACIÓN

Lección que recolle a particular relación que a arquitectura, como pensamento e práctica, estableceu coas ruínas, isto é, con fragmentos do seu pasado grego e romano: un pasado que constitúe a medula da tradición arquitectónica. Ruínas, tradición dos antigos, que xeran un pensamento grego, un pensamento romano da arquitectura: pensamentos que non desaparecen senón que, inesgotablemente, mudan de aspecto segundo as obras que provocan en cada momento. Entrecruzamento creativo —ruínas e presente— adiviñando naquelas e tamén nas arquitecturas que así se orixinaron ao longo do tempo, coas que o autor se sente solidario, na medida en que lle serven para explicar a súa propia relación coa arquitectura.